Jeg er noget der minder om tæt på en beslutning om at købe et Panasonic TX-P50G10E, som realistisk set passer bedst til min prisklasse lige nu og størrelsesmæssigt er acceptabelt.
Men det nager mig alligevel lidt, jeg læser div artikler og tråde om at Panasonic (og alle de andre) som regel lancerer nye modeller til marts ca.. (eller er det amerikansk udgivelsestid, og ender eropæere med at skulle vente yderligere 3 måneder forTV´ene kommer til landet? Vil klart foretræke at købe i en dansk butik - til nød en dansk netbutik - hvis der skulle blive nogle problemer)
Mit spørgsmål er, er der nogen der har et realsitisk bud på hvad de nye 50 og 60" plasma fra Panasonic (med Pioneers kuro implementeret) vil komme til at koste? Hvis jeg ventede 3-4 måneder med at købe, ville det nok være muligt for mig at komme op på at bruge 15k eller lignede istedet for at bruge 11000,- på et G10 lige nu..
Er godt med på at man altid kan vente og få noget bedre eller noget ældre billigere på et senere tidspunkt; men det ville være trist at sidde og sparke mig selv over benet om 3-4 måneder fordi jeg ikke lige kunne udsætte min købetrang.
Er det utopi at tro på at de nye modeller vil være noget der minder om i min prisklasse og skal jeg bare købe det åbenbart udmærkede G10 nu?
vh
Rene
Redigeret af reneAalborg - 05-Januar-2010 kl. 14:11