|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Det vil jeg også syntes men jeg er efterhånden også miljøskadet Nu er det ikke bedste billede, men det er efterhånden meget svært at se forskel på den sorte kant omkring skærmen også det "sorte" på skærmen... det er godtnok meget sort... og det er endda selvom jeg ved jeg ikke har fået skærmen ISF kalibreret endnu for bedste billedindstilling) (der kan du iøvrigt også se hvor lidt ledninger du behøves at have op til skærmen.. de kan være i en lille kabelbakke eller endda fræses i væggen hvis du ønsker) Redigeret af rhsin - 20-Maj-2009 kl. 14:51 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Speednut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Jeg vil også lige tilslutte mig de folk, der siger køb et Pioneer. Du får en større, bedre og smukkere skærm, end hvis du køber LCD til de penge. Du behøver ikke bekymre dig om skærmens opdateringshastighed eller betragtningsvinkler, da de er perfekte på plasma.
|
|
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.
Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp |
|
![]() |
|
andreasklug ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hvad er forskellen på Pioneer PDP-LX6090 & KRP-600 modellen? Er PDP en dyre model? |
|
![]() |
|
andreasklug ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hvor kan jeg få den kalibret henne? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Har den endelig DVB-C tuner hvad det hedder. Som man f.eks kan sætte yousee/zaptor kort direkt i?
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
KRP er en nyere model. I nedenstående link er en test af KRP-500, som forklarer lidt af forskellen til 5090: http://www.avforums.com/reviews/Pioneer-KRP-500A-Review.html |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
KRP-600A har "kun" DVB-S og DVD-T tunere i mediaboksen. 6090H har ligeledes DVB-S og DVB-T tungere. KRP-600M har ingen tunere indbygget. Ellers kan kan jeg anbefale: |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
Mahuk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Jeg kan ikke se nogle plasmaskærme på Pioneer.dk... er de holdt op med at sælge i dk?
|
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5 MK-Sound M-system Onkyo TX-NR807 PS2+3 Fed musik! |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
De er holdt op med at producere.
|
|
![]() |
|
Mahuk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
nå... underligt siden de var de bedste! ?
|
|
Panasonic 42 plasma
Adam A5 MK-Sound M-system Onkyo TX-NR807 PS2+3 Fed musik! |
|
![]() |
|
![]() |
jeg skal nemlig ha ny skærm, så er lige ved at undersøge om jeg skal skifte til en LED istedet. Har været superglad for min Pana plasma, men den er uden Mpeg 4 og nu flytter jeg, så kan ligeså godt få skiftet det ud...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |