|
Nyt tv max 40" max 5000,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacob-ls ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 17:47 |
Hej,
Jeg vil skifte mit 8 år gamle phillips lcd ud med en ny model. Mærke ligegyldigt. Jeg har ikke de store krav, udover bedst muligt billede til prisen. TV'et skal bruges med yousee. Netflix vil være nice to have. TV'et skal primært bruges til serier, sport og xbox. Jeg har ekstern lyd. Da min stue ikke er super stor er 42" max. Mit budget er på 5000,- Har kigget på følgende: Grundig vle6239bm Samsung ES5505 Håber i har nogle inputs, eller forslag til andre modeller. De bedste hilsner Jacob |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic 42x60 burde kunne klemmes ind i dit budget.
Fedt billede til prisen, dog ikke med smart tv, men netflix kan du klare via din xbox Klaus |
|
![]() |
|
jacob-ls ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Tak for svaret KlausEr det TX-P42X60E du mener ? :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19680 |
Jeps
Klaus |
|
![]() |
|
Hvor stor er forskellen mellem x50 og x60 ?
Fona har nemlig x50 til 3000,-
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Årgangen. Alle Panasonics 50 modeller er fra 2012 - i 2013 hedder de 60. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Se også her:
Der bliver samme tv diskuteret.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 239 |
Elgiganten har Samsung 40ES6305 til 4.444 i tilbudsavisen for denne uge. I givet fald væsentligt bedre køb end ES5505.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |