|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() Sendt: 21-Maj-2011 kl. 13:47 |
Hej!
Jeg er på udkig efter nyt fjernsyn. Det skal være på mit værelse og jeg er 2,5 meter fra fjernsynet, så jeg tænker det skal være 40 eller 42" gerne i full hd, hvis det kan lade sig gøre. Hvilke mærker skal jeg kigge efter? Mvh Redigeret af Kralle7800 - 21-Maj-2011 kl. 21:35 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
Hvem siger det ?
|
|
![]() |
|
AndersDGP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 386 |
![]() |
Hej!
Jeg er på udkig efter nyt fjernsyn. Det skal være på mit værelse og jeg er 5 meter fra fjernsynet, så jeg tænker det skal være 40 eller 42" gerne i full hd, hvis det kan lade sig gøre. Hvilke mærker skal jeg kigge efter?
Mvh |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Hvis du sider 5 meter fra et 42" tv er det bedøvende lige meget om det er FullHD eller ej, dine øjne kan simpelthen ikke se forskel. Klaus |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
![]() |
Jeg er 2,5 meter fra fjernsynet.
Okay! Hvilket fjernsyn skal jeg så kigge efter?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Definer først, hvad du skal bruge det til: TV, DVD, BluRay, PC osv osv. Hvad prioriterer du: Smart udseende eller billedet på selve skærmen? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal bruges til stort set det hele som du skriver.
Det må gerne godt ud også jo det er bare et plus :)
|
|
![]() |
|
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hører lige med her...
Samme krav her er skærm størrelse 32"-40" DNLA Bedste billede til prisen Forslag ? |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() |
De har på flatpanels.dk lavet en liste over købsanbefalinger af TV
|
|
![]() |
|
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Tak tak.
Desværre er den liste meget mangelfuld. Og ikke nogle af de tv, som nævnes herinde. Der snakkes om Sony, LG og Samsung, dem ser jeg ikke nævnt i den størrelse. Udover DLNA, kom jeg lige i tanke om DBB-c og DVB-T + Full HD. Ville være fint med link til ekstern anmeldelse.... Denne her ser fin ud, efter hvad jeg kan læse mig til : Sony KDL-32EX500 Er der samme tv i det prisleje hvor kvaliteten på billede og lyd er de samme eller bedre ? Hvis ja, hvilke fabrikat og model ? |
|
![]() |
|
![]() |
Full HD i 32". Har du tænkt dig at sidde ½ meter fra skærmen? Klaus |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-p42g20-plasma-6131p.html
Så går du ikke helt galt i byen....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |