recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv max bredde 84cm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv max bredde 84cm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Xplized Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv max bredde 84cm
    Sendt: 14-Marts-2010 kl. 19:26
Hej med jer

Så står jeg og skal bruge et tv denne gang dog til et andet værelse, nemlig soveværelset.

Der er krav fra konen denne gang... Det skal være hvidt så det ikke falder så let i øjnene som et sort tv. Om der er backlight eller lign. er ligemeget. Skærmen skal selvfølgelig være så stort som muligt dog er max bredden på ca 84cm som emnet også lyder. Jeg gætter på det kan være omkring 34" men dem er der nok ikke så mange af.

Jeg vil gerne høre jer om hvilke der findes på markedet og hvad der er bedst til prisen...

Budgettet for tv er ikke fastlagt men da det er til soveværelset har jeg ikke selv de helt store krav til det, og derfor er der ikke sat det store budget af til det. Så derfor omkring 5k gerne under :)

Håber at høre fra jer!
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Point: 1192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 22:12
jeg er også på jagt efter et 32" og er faldet over denne her :http://cinemagic.dk/shop/lg-32sl8000-5688p.html?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

tror det kan gøres biller for den skærm men har ikke jagted priser har set den i 42 " og der så det faktisk oki ud (billidet )
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af Xplized Xplized skrev:

Hej med jer

Så står jeg og skal bruge et tv denne gang dog til et andet værelse, nemlig soveværelset.

Der er krav fra konen denne gang... Det skal være hvidt så det ikke falder så let i øjnene som et sort tv. Om der er backlight eller lign. er ligemeget. Skærmen skal selvfølgelig være så stort som muligt dog er max bredden på ca 84cm som emnet også lyder. Jeg gætter på det kan være omkring 34" men dem er der nok ikke så mange af.

Jeg vil gerne høre jer om hvilke der findes på markedet og hvad der er bedst til prisen...

Budgettet for tv er ikke fastlagt men da det er til soveværelset har jeg ikke selv de helt store krav til det, og derfor er der ikke sat det store budget af til det. Så derfor omkring 5k gerne under :)

Håber at høre fra jer!

Der findes ikke mange hvide skærme på markedet idag. Under 5000 Kr, og med nogenlunde billedkvalitet, så er det et Samsung LE32B546 http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=504873

Fin billedkvalitet efter justering.

Ellers kan du tage skridtet op både billed, men også prismæssigt, hvor man i øjeblikket kan få en Sony KDL32E5500K i f.eks. Elgiganten til 5499 Kr. Rigtig solidt og anmelderrost tv, men på vej ud af markedet, så skynd dig, hvis det skal være det. Modellen bliver ikke erstattet med en ny 32" model fra Sony.
Til top
Xplized Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Oktober-2009
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 18:00
Hvad hvis det ikke skal være hvidt. Men bedre kvalitet til billigere penge?
Til top
joeytribbiani Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2009
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 23:11
nu er det ikke hvid og det er 87 cm, LG 37SL8000, men det er altså 37" fordi har det har så smalle rammer:  super konevenligt ;D

http://www.lge.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-37SL8000.jsp

90" Kingpin - Optoma HD65 - Onkyo 605 - Podspeakers 5.1 - Popcorn Hour - PS3 - 42" phillips plasma
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu