|
Nyt TV med YouSee "Start for fra" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Arning ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2012 kl. 13:02 |
TV apparater er ikke lige det der interesserer mig mest så jeg må have lidt hjælp fra jer herinde.
Vi har et aldrende Philips 32" LCD TV der trænger til at blive udskiftet og samtidigt har jeg opsagt vores YouSee Plus boks. Det jeg så overvejer nu er om der findes et LCD/LED TV der med et YouSee kort isat understøtter primært YouSee "start for fra"? Det er muligt at tilkøbe de forskellige "plus" funktioner for 30 (inden længe 40) kr. pr. måned og jeg syntes ikke vi bruger YouSee plus nok til jeg vil blive ved og ved med at betale 89/99 kr. pr. måned for leje af boksen. Kunne jeg så få funktionerne integreret i TV`et ville det i min optik være perfekt. TV`et skal gerne være 32" evt. 37" men så heller ikke større. Og så må det selvfølgeligt gerne være billigt, TV er ikke noget vi går meget op i her i huset. Har i nogle gode bud? |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Start Forfra virker kun med YouSees egen boks.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |