recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV, men hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt TV, men hvilket?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gizmodo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV, men hvilket?
    Sendt: 09-Februar-2010 kl. 23:30
Så stod vores ellers glimrende PX80 af - én dag efter garantien udløb :)

Jeg er derfor på udkig efter en ny skærm, men er ikke sikker på hvilken én jeg skal vælge. Havde i et par dage en af Samsung LED modeller (mener det var 6000 serien) men her var jeg ikke lige så begejstret. Billedet var meget unaturligt, men det hænger nok sammen med at jeg har været vant til plasma?, og så var der lip-sync problemer ved forbindelse til min Denon soundbar. Så det var et no go. Heldigvig fik jeg pengene tilbage, og skal denne gang bruge dem på det 'rigtige' TV.'

Budgettet hedder max. 10.500,-

Har kigget på følgende:
  • Panasonic 42G15
  • Panasonic 42V10
  • LG SL8000/SL9000/SL9500

Jeg hælder mest til Panasonic 42V10, som har fået meget ros rundt om på nettet, og på grund af 24p 96hz. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at se det med mine egne øjne, da det er svært at finde en butik i nærheden, som har denne skærm i deres udstilling.

Er der bedre skærme på markedet lige nu, hvis man ser bort fra Pioneer, som jeg desværre ikke har pengene til? Hvad ville i købe, hvis i havde 10.500,- at købe skærm for?

Redigeret af Gizmodo - 09-Februar-2010 kl. 23:36
Til top
prinder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2010 kl. 08:18
Hvis du har mulighed for at skaffe et midlertidigt TV synes jeg da du skal vente og se hvad priserne på de nye modeller bliver. Der går nok ikke længe før der kommer nogle priser på dem.

/Peter

Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu