|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Jeg fik en med til mit. Og det står på panasonics hjemmeside, at den følger med.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Nu var jeg i hifiklubben i dag for at høre dem ang wifi dongle og mht returret og de siger at donglen ikke følger med og jeg ikke har nogen returret hvis fjernsynet ikke lige er mig men tog så i elgiganten og spurgte om det samme og de var usikre så de ringede til panasonic som så siger at den følger med. hvordan kan det lige hænge sammen? Plus at i elgiganten kan jeg prøve det derhjemme i 14 dage og bytte tilbage hvis det er og der er i øvrigt samme pris i denne uge i de to butikker
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Køb i fysisk butik er ikke omfattet af returret. At Elgiganten og andre så gør det alligevel er en ekstra service, som de garanteret tjener på i sidste ende
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Kig side 6, der står den som tilbehør. Det lyder underligt, at den ikke skulle være med ved hifi klubben. Jeg har købt flere gange hos elgiganten, og altid fået god service. Jeg ville ikke betænke mig, ved at købe hos dem. Redigeret af flemming larsen - 10-Januar-2011 kl. 19:54 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Du kan også overveje et Samsung PSC7705. Det er nu også ganske fint
![]() |
|
![]() |
|
Mikaeljensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2006 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() |
Har heller ikke nogen problemer med elgiganten men hvis man er medlem af hifiklubben for man et halvt års ekstra garanti fra deres side af og det ville da være rart at ha med |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan også få et 2½ års garanti i panasonic centrene, ved at melde dig ind. Og de er tit til at handle med om priserne.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Er det egentlig et af dem i aalborg? Syntes jeg så noget panasonic i city syd men kan ikke finde noget på deres hjemeside
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.panasoniccenter.dk/centre%2Fnordjylland%2Flyd_billed_vodskov_aps.htm
Denne er nok det nærmeste.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det er dyrere end elgiganten. Jeg plejer så at dem en mail og høre hvad jeg kan få det til kontant. Dem i storkøbenhavn plejer at være til at handle med. Redigeret af flemming larsen - 10-Januar-2011 kl. 20:42 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøver at køre op og snakke med dem en tur og hør om de er til at handle med |
|
![]() |
|
![]() |
Der står forresten også at wifi dongle medfølger så det er da underligt at hifiklubben ikke gir den med
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |