|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
Hun gjorde det med vilje fordi hun ikke synes du knalder hende nok det er bare typisk piger i sådan en situation så ødelægger de ens ting. Kender det desværre alt for godt selv
![]() |
|
![]() |
|
Exta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Altså der er ingen billedforandring. Det er kun overfladen der har taget skade, selvom det er skidt nok. |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan der være noget om. Hun har godt nok ikke fået så meget opmærksomhed siden jeg fik det i mandags. Men nu er jeg advaret |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
![]() |
Ha ha
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du har da været inde i en uheldig stime. |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg kom sådan til at tænke på filmen pure luck der er nogle som bare er uheldige
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det går desværre ikke skide godt
![]() Begge ting er heldigvis fuldt forsikret ![]() alligevel tager det 2-3 uger bare for at jeg får min ps3 tilbage fordi nordfilm skal se på den ![]() |
|
![]() |
|
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
Uheldigt for dig. Håber det ordner sig. Redigeret af Tech2009 - 28-Maj-2009 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige været ude og få mig en pioneer LX51 reciever og
havde tænkt mig at bruge hdmi til at forbinde det med den separate tuner fra tv'et. Men kan ikke finde ud af at indstille det så min indput2 på tuneren bliver til udgangen til forstærkeren. For der er jo ingen desideret hdmi output på tuneren. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man løser problemet |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Du trækker et optisk kabel fra tuneren på tv'et over til LX51'eren og så forbinder du LX51'erens udgang med tunerboksen på dit tv. På den måde kan du styre surround forstærkeren via tv'et med KURO link. Lyden til forstærkeren får du igennem det optiske kabel. Hvis du stå skal have eksempelvis en Bluray afspiller på, så sætter du den til én af HDMI indgangene på LX51'eren. |
|
![]() |
|
![]() |
Der var tilfældigvis en sælger fra pioneer i butikken da
jeg købte den, og han sagde at optisk ikke egnede sig til hd lydformat. Og at han ikke ville anbefale at bruge Kuro link. Ifølge ham, var der mulighed for at køre lyden fra den separate tuner og direkte i recieveren med et hdmi kabel bare ved at ændre nogle indstillinger. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man gør. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Med optisk kan man ikke få HD lyd, der er kun den mulighed som Cyberguyen skriver
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |