|
Nyt TV, Oled vs. Qled? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg bør måske også fjerne d’et også. Altså “umærkede”. Combo af Sony tv, Apple tv boks, Marantz surroundforstærker og Lintronic/Beo4 med mulighed for diskret kald af indgange og styring af de forskellige enheder gør at jeg (stort set) aldrig ser menuerne på fjernsynet. Klaus
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4998 |
||
Eller fjerne det hele! TV’et er ikke med på januar udsalget, så ikke særlig relevant.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
||
Hvad møder lyset inden de tre forskellige lag af farvefiltre og Quantum dot filtret?
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4998 |
||
Samsung har ikke Dolby Vision, et absolut must have. Det kan heller ikke opvejes af deres ekstra QD
![]() |
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Jeg gætter på du må være den meget sløve seer, for den skarbe seer, havde læst hvad JeTex skriver i det indlæg jeg besvarer. |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |