|
nyt tv panasonic tx-55cxc725 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har prøvet at lægge noget op billeder er for store er der et godt progm.man kan bruge.
hilsen johnny
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
silverj ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
tak det prøver jeg.
|
|
![]() |
|
jeg,har lige snakket med EG og besluttet at bruge min retur ret,vil have
en Panasonic tx-55 igen og håber på bedre panel,eller et fantastik tv synes jeg vil sige jeg har fået en fin behandling hos EG og tak for input fra jer hilsen Johnny
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Lad være med at få dem til at lave deres "kalibrering", gør det selv med et af de værktøjer der er til formålet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg har indstillet mit, efter disse anbefalinger. De gør det godt.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis det stadig er seperat for hvert Input, hvilket det nok er, så husk at indstillet det der også. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er heldigvis så smart, på Panasonic, at man kopiere indstillingerne til de øvrige input, så man ikke behøver at udføre jobber x-antal gange... M.v.h. |
|
![]() |
|
Nu skal de jo ikke nødvendigvis indstilles ens, da det kan komme an på den tilsluttede kilde. |
|
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Ja og det ved du en helt masse om, fordi du gætter på at det sikkert er sådan det skal være ;) Jeg har det efterhånden lidt svært med at vi alle har såååå travlt med at finde det perfekte tv, med et såååå flot billede. Og så sidder vi sku og gætter på om billedet nu også er så blåt som det skal være :p ;) altså så blåt som det nu også er tænkt det skal være. Jeg er ret emsig omkring min kallibrering, tilstået. Jeg har ALDRIG fundet indstillinger på nettet som ligner mine, jo måske kontrast og backlight, men så stopper det også der. Så fatter ikke hvordan man kan gå ud og spytte 10-15000 i en tossekasse og hævde man så gerne vil det perfekte billede. Tsk. Jer og jeres DVE diske ;p ;)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Jan:
Kan du ikke fortælle lidt om hvad du bruger af udstyr til kalibering, samt lidt om den erfaring med kalibering af skærme.. Det perfekte tv findes ikke, men uanset prisen vil vi vel gerne have det bedste og mest korrekte billede ud af vores skærme. Nogle skærme opnår fornuftige resultater. Andre er et stykke fra, men er ejeren tilfreds er opgaven i hus. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Det vil jeg gerne i en anden tråd. Så når jeg ved lejlighed får tid til det, opretter jeg en tråd. Indtil kan du jo tá et kig på HCFR på avsforum.com HCFR understøtter i øvrigt Chromecast og er gratis.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |