recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv: Pio G8/Pana Z700/Samsung F8/-M8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv: Pio G8/Pana Z700/Samsung F8/-M8

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
- Iver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 18:39

Oprindeligt skrevet af Coolsmarti Coolsmarti skrev:

Jeg har idag lige modtaget et TH-42PZ700EA ... Kan endnu ikke stille det op da jeg er ved at flytte (suk ..) men skal nok vende tilbage når jeg ved om det kan vise 1080 i 24Hz .. :)


Men damn .. Det lader til at være et lækkert TV, lige meget hvad ..! Er bestilt fra Tyskland ..

 

Har du nogen anbefalinger mht. bestilling / køb i Tyskland? Jeg regner med at købe et dernede, men har ikke rigtig sat mig ind i Do's og Dont's for køb i Tyskland.

Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 18:51
Panasonic repræsentanterne på KT-messen garanterede for,at PZ-70 modellen kan vise 24 fps.Hvorimod PZ700 først i en senere serie kan vise det.Hvornår den senere serie er på markedet fik jeg ikke lige med .  

Redigeret af Lennon - 22-Oktober-2007 kl. 19:44
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 19:36
I en anden tråd var der en som sagde at Panasonic havde sagt at hvis PZ tv'et er produceret i Oktober mdr, så har det fuld 1080p 24 hz support.


Jeg gik bare ind på www.idealo.de og søgte lidt. Og fandt så www.medianess.de som jeg bestilte hos. Det forløb uden problemer.

Bestilt og betalt d. 15/10 hvor det var på lager og modtaget idag. Læste lige tråden på www.hifi4all.dk hvor folk har skrevet lidt erfaringer med den pågældende forhandler.
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 21:12

Det er til at blive sindssyg af.  Jeg har netop haft en dialog med et af de tyske sitets omkring pz700. Og ifølge dem, så hedder 42" EA (i nyeste version), men 50"eren hedder stadig kun E... Hvad er det lige der sker for Panasonic, i mine øjne er det helt til grin hvis topmodellen på punkter er dårligere end "de billigere modeller".

Jeg har sku ikke meget lyst til at nøjes med en 50" E gammel model, hvis der, som det nævnes, er så store forbedringer på E og EA.

 

Til top
Slotski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 21:18
Coolsmarti: Hvad betalte du i fragt?
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 21:43

Oprindeligt skrevet af Coolsmarti Coolsmarti skrev:

Jeg har idag lige modtaget et TH-42PZ700EA ... Kan endnu ikke stille det op da jeg er ved at flytte (suk ..) men skal nok vende tilbage når jeg ved om det kan vise 1080 i 24Hz .. :)

Som vi har diskuteret før, det interessante er ikke _om_ det kan vise 24 Hz, men _hvordan_ det viser det. Alle de nye modeller kan vise 24 Hz, men såvidt vides har alle gjort det ved at konvertere det til 60 Hz først, hvilket fjerner hele pointen ved at bruge 24 Hz mellem afspiller og display.

Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 22:07
Jeg betalte 85€ .. :)

Og mht. alt det omkring 1080p i 24hz .. Så tror jeg nok jeg bliver glad for TV'et, selvom det omkonverteres til 60hz. :)

Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 07:53
jeg kan kun anbefale Pioneer, jeg har lige fået et og jeg er ikke kommet op og stå endnu efter min tur i gulvet over hvad det tv kan frembringe af billede
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 08:02

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

jeg kan kun anbefale Pioneer, jeg har lige fået et og jeg er ikke kommet op og stå endnu efter min tur i gulvet over hvad det tv kan frembringe af billede

Tillykke med det pjoska - håber at du kommer på højkant igen

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
- Iver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 08:38
Smukt med al den brugbare info - Takker!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 22:21

Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

jeg kan kun anbefale Pioneer, jeg har lige fået et og jeg er ikke kommet op og stå endnu efter min tur i gulvet over hvad det tv kan frembringe af billede

aHA, Pioneer burde leveres med genoplivningsudstyr 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu