|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KennyJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg har hentet et G10. Jeg kunne godt se at LED klarede panoreringerne bedre. Men helt ærlig så forfindes det problem jo sjældent ved normal tv og film forbrug. Mit gamle plasma havde det også, men det var sjældent et kæmpe problem.
Nu skal tvet bare indstilles. Jeg har DVE med briller. Men ikke HD versionen hvis sådan en findes. Er der noget til download jeg kan indstille tvet efter ? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Hej og tillykke med det nye tv
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Men skal man ikke stadigvæk køre med nedsat kontrast de første 100 timer af hensyn til fastbrænding?
|
|
![]() |
|
KennyJ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg glemte at skrive at jeg havde brugt de indstillinger fra flatpanels til en start. Men lige som en med en bilmotor. Så er der vel små forskelle selvom de er serieproduceret. Dvs de køre fint på samme program. Men de er små forskelle der gør at en fintuning af det enkelte produkt til være at fortrække.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |