recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt tv plasma vs lcd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyt tv plasma vs lcd

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 16:35
Jeg har hentet et G10. Jeg kunne godt se at LED klarede panoreringerne bedre. Men helt ærlig så forfindes det problem jo sjældent ved normal tv og film forbrug. Mit gamle plasma havde det også, men det var sjældent et kæmpe problem.

Nu skal tvet bare indstilles. Jeg har DVE med briller. Men ikke HD versionen hvis sådan en findes. Er der noget til download jeg kan indstille tvet efter ?
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 16:40
Hej og tillykke med det nye tvSmile , rasmus larsen har testet det på flatpanels , og her er der også et bud på en indstilling http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1237883026
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 16:44
Men skal man ikke stadigvæk køre med nedsat kontrast de første 100 timer af hensyn til fastbrænding?
Til top
KennyJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 10:03
Jeg glemte at skrive at jeg havde brugt de indstillinger fra flatpanels til en start. Men lige som en med en bilmotor. Så er der vel små forskelle selvom de er serieproduceret. Dvs de køre fint på samme program. Men de er små forskelle der gør at en fintuning af det enkelte produkt til være at fortrække.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu