recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv samt DVD-optager/afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv samt DVD-optager/afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af Delling Delling skrev:

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

at kunne gå ud af din tuner med HDMI over i din skærm, sådan du forbliver digitalt hele vejen, du vil kunne se konverteringer af digitalt signal til analog og tilbage til digitalt.

Nu er jeg lidt en dør til det her, men det du mener er at den sat modtager jeg evt. for, skal have HDMI udgang, ikke?

Hvad skal jeg så sørger for når jeg skal have den DVD afspiller, skal den også have HDMI udgang?

Nu kender jeg ikke til det viasat udstyr, men du bør vælge i alt det tilslutningsudstyr du end måtte købe til din skærm at det har HDMI ud, og det vil gælde både viasat udstyret samt dvd afspilleren(optager), du får en større glæde af at forblive digitalt i det omfang det er muligt og det gør du bedst med hdmi mellem enhederne

Mvh

René
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Delling Delling skrev:

Så... kæresten har vist accepteret at vi kan gå op i en 37" og så der er jo også mulighed for en plasma. Har læst meget om den nye PX70 fra Panasonic, ser ud til at det er et godt køb, i hvert fra de kommentarer folk kommer med!

Må finde et sted hvor vi kan komme ud og se den live. Jeg skal ikke købe noget uden at have set det rigtigt først. 

Hej igen.

Nå, der er da sandelig sket en del her i emnet, siden jeg sidst har været herinde, og du har fået en masse gode svar, fint nok.  

Og okay, om det så gør det nemmere at vælge et nyt TV, er jo så et spørgsmål, for så kan der jo komme endnu en teknik med ind i vurderingen, og dermed endnu flere modeller.

Men hvad så med prisen I vil ofre???
Er den fortsat "kun" 10 - 12.000 kr. for både et TV og en Recorder, for så har I med Plasma næsten "kun" den mulighed at købe den gamle model (37" PV60) hvis den da stadig kan findes til omkring 9000 kr.

(Efter "banner-reklamen" foroven her på siden, har TC den vist stadig til 8.999 kr.)

Redigeret af Pokerface - 09-April-2007 kl. 17:01
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Delling Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2007 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Pokerface Pokerface skrev:

Nå, der er da sandelig sket en del her i emnet, siden jeg sidst har været herinde, og du har fået en masse gode svar, fint nok.  

Og okay, om det så gør det nemmere at vælge et nyt TV, er jo så et spørgsmål, for så kan der jo komme endnu en teknik med ind i vurderingen, og dermed endnu flere modeller.

Men hvad så med prisen I vil ofre???
Er den fortsat "kun" 10 - 12.000 kr. for både et TV og en Recorder, for så har I med Plasma næsten "kun" den mulighed at købe den gamle model (37" PV60) hvis den da stadig kan findes til omkring 9000 kr.

(Efter "banner-reklamen" foroven her på siden, har TC den vist stadig til 8.999 kr.)

Nu skal vi lige ud og se den først, men tror det kunne blive den. Og har set den til 10.000, dog uden bordstander, men det skal vi heller ikke bruge. Og om det lige bliver 13.000, gør ikke så meget, det er bare i det leje.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu