|
Nyt TV som kan monteres HELT ind til væggen |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ShelbyPoker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2012 kl. 07:40 |
Hej
Jeg skal ha' fundet et nyt TV til garagen - eneste krav er at det kan monteret HELT ind til væggen. Størrelse omkring 42" - om det er plasma eller LCD, det er underordnet. Pris - så billigt som muligt, da det bare skal bruges til lidt "baggrunds tv/lyd" Findes det ? Jeg kan jo se at mit Panasonic G30 som står i stuen (skal heldigvis ikke hænge) - langtfra vil kunne monteres helt ind til væggen pga. stik |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det billigste jeg faldt over, var et D5005 LED fra samsung... til 4995 i 46" (mener det koster under 4 i 40")....
SÅ købte jeg en KOPI af samsungs slim ophæng i Silvan til 299, virker perfekt (anbefalet herinde)
Det hænger så flat til væggen som det nu kan..... det vil sige, at der er lige den afstand, så de smalle aluminiums hjul fylder, mener det er ca 10 mm, og det er dem der bærer wiren som man sætter på tv´et
Anyways det fåes vist ikke mere slim, og samsung tv´et har stik der vender nedaf, så der er ingen issues med connector delen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |