|
NYT tv stort hjælppp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2015 kl. 19:15 |
Hejsa Alle
Jeg skal have hjælp har nemlig ikke kigget på skærme siden Pioneer stoppede med at lave Plasma skærme. Konen er træt af projektor løsningen i stuen og hun er gået med til at købe en skærm ca 80tommer. Hvad dur i dag de nye sUHD Samsung? eller hvad skal jeg gå efter? Hjælpppp gerne med links ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg følger lige med her.......
Jeg har solgt min projektor og skal også have et stort TV. Umidelbart er jeg mest til Samsungs 75".......mest, fordi, det er til at betale! Mvh. Michael |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Der er vel reelt kun Samsung 75HU7505 til ca 30000kr...Hvor mange leverer egentlig i så store størrelser herhjemme?
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Flere af producenterne har 75" modeller i deres 2015 lineup. Måske du skal slå koldt vand i blodet og se hvilke modeller vi får herhjemme?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 806 |
LG oled kommer med en 79 tommer men hvornår ?
De Samsung 75 tommer i snakker om er det sUHD ? Hilsen Jonas bojer |
|
![]() |
|
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
Ja, det Samsung Komplett har til 30K er UHD!
Jeg har en kollega, der har købt det og er meget begejstret. |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Jeg så det nye samsung uhd curved 78" i elgiganten idag, nøøøøøj hvor var det fedt. Kostede faktisk "kun" 48000, hvilket ik var så slemt, havde regnet med mere faktisk. Tror godt jeg kunne finde på at droppe projektor når man kan få et 80" til de 20.000 kr
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
http://www.samsung.com/us/video/tvs/UN78HU9000FXZA
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Feddd kan den fås uden BUE ? Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Hmm det aner jeg ik, synes dog den var ret fed selvom den var buet, åhhh hvis jeg havde pengene
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
|
weee denne her størelse men jeg fatter ikke de numre og SUHD fås kun i 65tommer ØV http://www.samsung.com/us/video/tvs/UN85HU8550FXZA Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Hvad er dit budget?
|
|
Optoma HD141X
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |