recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til 3-5000 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv til 3-5000 ??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

De folk der snakker reflektioner i denne tråd overdriver STÆRKT. Jeg har haft X10 og har et stort vinduesparti. Ingen reflektioner der generede... Selvfølgelig er detsjovest at se tv om aftenen, men folk har vel også et arbejde.

Nu er det X20 vi snakker om her, og der kan godt være sket en udvikling i nedadgående retning fra X10 til X20. Min egen oplevelse er som sagt, at der er betydelig forskel ml. PX80 og X20. Problemet er naturligvis mest markant, når solen skinner. Er det noget, der generer mig meget? Nej, som du selv siger, er det mest om aftenen man ser tv. Desuden har vi heller ikke solskin hele tiden herhjemme. Min kone på barsel har dog nu lidt sværere ved at se tv om dagen i solskinsvejr, når hun sidder og ammer.
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af kena kena skrev:

Min kone på barsel har dog nu lidt sværere ved at se tv om dagen i solskinsvejr, når hun sidder og ammer.
Jeg har et PX80 og er næsten aldrig generet af refleksioner. Men når solen står næsten lige ind på skærmen er et godt tip at vælge Miljø-billede indstillingen - den kan ikke bruges til ret meget andet, men netop under disse forhold hjælper den fantastisk.
Til top
kena Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Amager
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af DonSilicone DonSilicone skrev:

Oprindeligt skrevet af kena kena skrev:

Min kone på barsel har dog nu lidt sværere ved at se tv om dagen i solskinsvejr, når hun sidder og ammer.
Jeg har et PX80 og er næsten aldrig generet af refleksioner. Men når solen står næsten lige ind på skærmen er et godt tip at vælge Miljø-billede indstillingen - den kan ikke bruges til ret meget andet, men netop under disse forhold hjælper den fantastisk.

Nu måtte jeg ud og købe X20 da PX80 kortsluttede, men det kan da være at jeg skulle eksperimentere med indstillingerne. Lige er nu det bare sat efter anbefalingerne hos Flatpanels. Er dog ikke sikker på at konen vil kunne finde ud af at skifte mellem indstillingerne. Det tog meget lang tid før hun lærte universal fjernbetjeningen Harmony One, og den er endda ret intuitiv.

On topic: Hvis trådstarter kan betale lidt ekstra, er G20 måske en godt valg? Det fås for ca. 6000 kr.
Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 11:11
Hehe ..

Ja det er jo lige det  ... der er aaaaltid noget udstyr der er bedre Wink

Jeg tjekker lige G20 ud Smile
Mvh. Per Røntved

Til top
kakilika Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 11:30

Hvis du kan nøjes med 40", så er prisen på Sony EX500 netop flere steder faldet til 5.000 kr. Mine forældre har et, og der er et minumum af refleksioner.

Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 14:16
Jeg kender ikke ret meget til Sony, men det lyder spændende Smile
Her er lige et par pic af mit TV / genskin
http://www.gratisupload.dk/download/49659/
Mvh. Per Røntved

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2010 kl. 21:29
OK, ud fra dine billeder er du tilsyneladende vant til temmelig meget "spejl".
Umiddelbart ville mit gæt være at X20 er en forbedring (men det er jo umuligt at bedømme ud fra et billede)
Men hvis du vil rykke en klasse op har G20 ry for at have begrænset refleksioner en del. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu