|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
backdafucup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 10-November-2011 kl. 11:50 |
Jeg søger et nyt tv, som skal bruges til film og fjernsynskanaler primært.
Af præferencer: DVB-C og 37/42 tommer. Muligvis DLNA. Pris op til 4000. Hvis der findes et godt fjernsyn til 3000 men 32 tommer, så vil det være at foretrække, da jeg ikke har behov for et stort tv, men nu hvor jeg alligevel skal købe et nyt, så kan jeg ligeså godt købe en stor skærm. Any gode råd?
![]() Redigeret af backdafucup - 10-November-2011 kl. 12:36 |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Uha, TV til 4K er stadig meget dyre!! ;)
|
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
MortenJA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2011 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hvis du 500 kr. op, så kan du få dette TV:
http://www.wupti.com/Produkter/371002_%28Wupti%29.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=partnersite Dette skulle eftersigende være glimrende i forhold til prisen. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
dit link fører ikke til noget fjernsyn`? |
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Gå 500,- fra dit budget og se på denne her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637913
Jeg ved godt at det er et "stort" tv i nogens øjne, men du bliver glad for de ekstra tommer. Især hvis du skal bruge det til film. Og med det samsung jeg linkede får du meget TV for pengene! :) Alternativt, kunne du se på 40D5005, ligeledes fra Samsung! |
|
![]() |
|
backdafucup ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2011 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tak for indlægget, men jeg kan desværre ikke gå højere. Med 4000 satte jeg også max-beløbet, vil mere end gerne længere ned og det behøver ikke at være den absolut bedste skærm, jeg kan få idag, bare den bedste jeg kan få til de penge.Jeg vil så vidt hellere have en rigtigt god 32" til 3000, end en middel god 42" til 4000.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Det er et fornuftigt bud, den tager jeg med i overvejelserne. :)
Hvad med en 32" til 3000 eller derunder? Nogen bud.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |