|
Nyt TV til max. 14.000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2014 kl. 07:19 |
Hej
Da Philips har valgt at gi mig pengene tilbage, for mit 3 måneder gamle 60" da det ikke kunne repareres, er jeg på jagt efter noget andet. Hvad vil I anbefale hvis det skal være min. 60" og ikke Philips? |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony eller Panasonic
|
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
Nogle specifikke modeller?
|
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
Nogen der har erfaringer med dette?
|
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl55w955b-201403103661.htm
"There’s just no sugarcoating this: the KDL-55W955B is the worst-performing Sony Bravia flagship HDTV we’ve reviewed in terms of picture quality. It’s a disappointing departure from the excellent heritage of high-end Bravia TVs, all because of the use of IPS-type LCD TV panel that’s notorious for shallow blacks – perhaps it’s a strategic decision by Sony to funnel potential buyers towards the company’s 4K Ultra HD models?" Redigeret af longjohn2 - 05-Juli-2014 kl. 16:36 |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Panasonic 60" TX-60AS650E = 15.000,- kr.
Panasonic 55" TX-55AS640E = 10.500,- kr. |
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Nu skriver du ikke mere specifikt hvad du skal bruge det til :) Men hvis jeg skal komme med en personlig anbefaling ville jeg vælge noget som: H6475. Ja det er godt nok noget over budgettet, men det kræver bare en månedstid med pasta og ketchup. Jeg har selv en ældre model der minder om det, og den nye er ikke blevet dårligere (tvært imod) ;)
Smart-TV-delen, virker pisse godt til Netflix, HBO og Viplay, for ikke at tale om mine filer fra NAS'en. Jeg har set den nævnte model live, på bluray og kabel-TV og jeg må siger at det står fremragende. Det skal lige tweekes når det komemr ud af boksen. Men dedikerer du lidt tid til det spiller det max. ![]() Man kunne også gå "kontra" og sige at du jo faktisk kan købe et 55H6905 (Samsung UHD-TV). Det har fået en lidt mindre skånsom medfart, men på Full-HD synes jeg nu det er et godt TV |
|
![]() |
|
Har købt en Sony KDL60W605BBAE til 8999,- som jeg er oven ud tilfreds med.
Tak for svar Redigeret af tma86 - 08-Juli-2014 kl. 19:54 |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
Bojesp191 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2014 Status: Offline Point: 1 |
Jeg er også selv på udkig efter et nyt TV, jeg vil dog gerne under de 10.000kr. og skal bare bruge den at alm. TV. Ikke noget fancy gaming el. lign. Ved du om Sony KDL60W605BBAE og Sony 60" KDL-60W605... Jeg har bare kigget på sidst nævnte hos http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV.htm . Men er der nogen der kan fortælle mig om der er forskel og hvad den store forskel er på de to?
Redigeret af Bojesp191 - 09-Juli-2014 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
troopa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2014 Status: Offline Point: 92 |
Husk lige at AS650 er et IPS panel og AS640 er VA. AS640 har den bedste billedekvalitet og er også den der er meget anmelderrost... der er stor forskel på de to tv.
|
|
![]() |
|
Det er en fin pris for et 60", det er et godt TV med god billedekvalitet og kontrast. Det er dog bag de forskellige topmodeller med hensyn til billedebehandling og motion. Det er dog et godt valg til gaming grundet det lave inputlag Sonys tv har.
Redigeret af troopa - 09-Juli-2014 kl. 15:55 |
|
![]() |
|
Tag et kig på dette Super godt TV, godt nok fra 2013, men har samme gode billedekvalitet som 2014 modellerne, eneste forskel er smart tv delen der er opgraderet og design. Den har samme panel som f8005 fra sidste år, du kan se anmeldelse på dansk her: Og på engelsk af f7000 modellen Redigeret af troopa - 09-Juli-2014 kl. 16:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |