|
Nyt TV til max 7000 kr. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
BimBamse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2013 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Maj-2014 kl. 12:43 |
|
Mit elskede Samsung PS50C7705 er stået af, så jeg skal på udkig efter noget nyt.
Pengene er desværre ikke til et highend TV, og jeg er røget lidt af vognen siden jeg købte det for ca. 3 år siden, så jeg er ikke helt med på noderne mere. Vi sidder pt. ca. 3 meter fra skærmen, men går med planer om en tilbygning, hvor vi nok kommer til at sidde mindst 4 meter væk. - Film som streames fra WD TV Live (2. gen) - Netflix - Sport - Chromecast - Gerne et strømbesparende TV LG skulle være kommet godt med har jeg hørt? Ellers kunne det vel også blive et Samsung igen? Jeg er ikke til Sony. Prisen må ikke være højere end 7.000 kr. og gerne mindre end det ![]() Jeg håber, I vil være behjælpelige med at finde en fornuftig erstatning til vores elskede familiemedlem, som desværre er afgået ved døden. Redigeret af BimBamse - 17-Juni-2014 kl. 14:01 |
||
![]() |
||
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg var hoppet på denne : http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/lg-55-led-tv-55la641v/p/100054882?point=7&event=32&facetString=physicalScreenSize:55
Har lige købt 42" udgaven til svigerforældrene, og synes billedet er ganske flot til prisen. Denne Pana kunne også være en mulighed, til en lavere pris:
|
||
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
||
![]() |
||
BimBamse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2013 Status: Offline Point: 18 |
|
Den kunne godt være en mulighed. Nu hvor vi er ved LG, hvad så med det her: http://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/lg-47-led-tv-47la790w/p/100094333?point=2&event=32&facetString=physicalScreenSize:47_46_50_55,brand:LG_Panasonic_Samsung Nogen der har erfaring med det?
|
||
![]() |
||
Kjeldbjerg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
|
Det lader til at have lidt problemer med at gengive sport.
|
||
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
||
![]() |
||
madass32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Status: Offline Point: 199 |
|
Hvad med den nye sony 805 serie den ligger i dette prisområde tror jeg. Se test på flatpanels
|
||
LG 55C7, Primare SPA22, ELAC 403, Raumfeld, Project carbon pladespiller.
|
||
![]() |
||
Bjoernemann ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
|
Jeg er også interesseret i at høre jeres mening om, hvilket Samsung tv, der giver mest for pengene til under ca. 7K. Hvor lang tid kan man forvente, at et TV holder i dag?
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
|
Et tre år gammelt TV der er stået af. Det er vel ikke den fejl med kondensatorerne/elektrolytterne, som var omtalt i kontant for nogle måneder siden? Hvis det er tilfældet er det særdeles billigt at få det repareret. Flemming Redigeret af fltk - 26-Maj-2014 kl. 15:24 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
|
Du bør nok først angive den skærmstørrelse du er interesseret i. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Det har jeg ikke hørt om Flemming. Hvem skal man have fat i for at få det undersøgt, og ved du, hvad det koster at få lavet? Redigeret af BimBamse - 27-Maj-2014 kl. 08:35 |
||
![]() |
||
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
|
http://www.hifigalleri.dk/fotoalbum/guider/2745-samsung_lcd_tv_der_slukkertaender_af_sig_selv_rep_vejledning
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2013/12/02140128.htm Der ud over kan der findes diverse videoer på youtube :-) |
||
![]() |
||
|
Hold da op. Det må jeg forsøge mig med, men ved du hvilke, jeg skal købe her: Redigeret af BimBamse - 27-Maj-2014 kl. 10:13 |
||
![]() |
||
|
Det her bliver sat ned til 6999,- i næste uge. Kan det mon anbefales?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |