|
Nyt TV til max 7000 kr. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
BimBamse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2013 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv hvor det sucks!! Uventede udgifter har lige nedsat budgettet til max 4000 kr. Hvad kan pøblen anbefale i det prislag?
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jævnligt har elgiganten haft 50" panasonic x60 til 2999. En ganske fornuftig pris. Ved godt den ikke har netflix, men det klare chrome cast for dig ;)
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Jeg ville også pege på Panasonic X60, som jeg har haft i en tidligere udgave, dog i 42". En god skærm, selvom den ikke er Full-HD.
Skal det være 50" og i Full-HD og Samsung, har Fona her i Holstebro et tv, der er sat 3.000,- kr. ned til kr. 4.000,-. Det findes måske også andre steder i landet, hvis det ikke er en restvare. Det er en plasmaskærm. Vil du have det, bor jeg tæt på, så jeg kan evt. gå forbi i morgen og notere mig modelnummer. Edit: Det er en Samsung PS50C685, viser det sig, så den er (H-F-E-D-C) tilbage fra 2010, så den har allerede nogle år på bagen, hvilket nok gør den uinteressant for de fleste. Flatpanels.dk har i øvrigt testet modellen 13. januar 2011. Derudover har komplett.dk følgende LG-model i Full-HD og 50" til 3.500 kr. Også en plasmaskærm. http://www.komplett.dk/lg-50-plasma-tv-50pn650t/777411 Fælles for både Samsung og LG-modellen er, at jeg ikke kender billedkvaliteten på dem. ![]() Edit: Skal det være en LCD-skærm med LED, ville jeg nok vælge http://www.pricerunner.dk/pl/2-2895326/TV/Sony-Bravia-KDL-42W653A-Sammenlign-Priser da flere i min familie har SONY og er glade derfor. Den ser også ud til at få en rimelig test for prisklassen fra kr. 3.999 i et SONY-Center. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 18-Juni-2014 kl. 20:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |