|
Nyt TV til omkring 4500kr (40-46") |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 21:05 |
Jeg overvejer et nyt tv, måske til starten af næste år. Da jeg er på SU er der begrænset midler så derfor skal det gerne være et billigt tv. Jeg har på nuværende tidspunkt et Samsung LE32R86 (tror at det er en 2007-model), så jeg er ret overbevist om at uanset hvad jeg køber i dag, burde det være bedre (rent billedmæssigt), da det nuværende TV i forvejen er et af de billigere modeller.
Indtil videre har jeg kigget på Samsung 46EH5005 der både er billigt og en stor skærm. Da jeg ikke har været aktiv omkring det nyeste inden for tv de sidste par år, er jeg helt rusten og har ikke forståelse for hvad der ellers tilbydes og hvad jeg skal holde mig fra. Sagt kort er det her hvad jeg har i tankerne:
Alle forslag er velkomne. På forhånd tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |