recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV til omkring 4500kr (40-46")
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV til omkring 4500kr (40-46")

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV til omkring 4500kr (40-46")
    Sendt: 26-November-2012 kl. 21:05
Jeg overvejer et nyt tv, måske til starten af næste år. Da jeg er på SU er der begrænset midler så derfor skal det gerne være et billigt tv. Jeg har på nuværende tidspunkt et Samsung LE32R86 (tror at det er en 2007-model), så jeg er ret overbevist om at uanset hvad jeg køber i dag, burde det være bedre (rent billedmæssigt), da det nuværende TV i forvejen er et af de billigere modeller.

Indtil videre har jeg kigget på Samsung 46EH5005 der både er billigt og en stor skærm. Da jeg ikke har været aktiv omkring det nyeste inden for tv de sidste par år, er jeg helt rusten og har ikke forståelse for hvad der ellers tilbydes og hvad jeg skal holde mig fra.

Sagt kort er det her hvad jeg har i tankerne:

• Ikke et TV der skal købes her og nu (vinter/forår 2013).
  • Der er ingen krav om LED/Plasma.
  • Der er ligeledes heller ikke krav om nogle specifikke mærker.
  • Pris: omkring 4500kr, men ikke 5000kr+.
  • Minimum 40" og ikke over 46".
  • Bruges som til gaming (PS3), bluray-film og almindeligt TV.
  • Gerne bare et sort, stilrent design (har en kæreste der i sidste ende også skal acceptere designet!).

Alle forslag er velkomne.

På forhånd takSmile

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu