|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 01-Juli-2007 kl. 17:50 |
|||||||||||||||||
Jeg er snart helt skeløjet af at surfe på diverse fora omkring køb af fladskærms tv. Derfor spørger jeg nu eksperterne til råds. Jeg tror det største problem bliver at finde et ophæng til loftet. TV´et skal hænge midt i rummet fra loftet. Jeg har endnu ikke fundet nogle ophæng til denne metode. Nu skal det siges at tv´et ikke er det primære tv i husstanden, men stadig skal kvaliteten af DR og TV2 være iorden. Derfor vælger jeg også et tv med DVB-T tuner. Håber I kan hjælpe mig lidt med at komme på det rette spor. |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40547 |
![]() |
|||||||||||||||||
Der er nogle her:
Redigeret af Radiomanden - 01-Juli-2007 kl. 18:08 |
||||||||||||||||||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|||||||||||||||||
mvh Christian
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|||||||||||||||||
Godt nok en lidt pebret pris bare for ophænget - kiggede med i tråden i håb om at finde et passende TV til omkring den pris ... og så kan man ellers ligge der med en fjernbetjening i hver hånd - vipper den mon op når man falder i søvn?
|
||||||||||||||||||
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
|||||||||||||||||
Jeg vil anbefale et Samsung LE32R86B som pt er på tilbud i denne uge i merlin til 6999. Købte det selv i tapeconnnection for en lille måned siden til samme pris men det er nu steget lidt der desværre. Ha selv købt det til soveværelset og det virker upåklagligt og designet er nice til et soveværelse
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
mejersken ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 319 |
![]() |
|||||||||||||||||
pana lxd 700 er også et godt valg læs evt anmeldelse på hdtvtest.co.uk |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
ManU_4ever ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
|||||||||||||||||
Jeg har altid været noget vild med det design som Samsung har lagt for dagen.
Så mon ikke valget falder på en Samsung. Hvor kan man læse om hvad forskellen mellem serierne er? Der er jo både R-serien og M-serien. Og så er der 86-serien og 87-serien. Er der et sted der kort og præcist forklarer hvad man får for pengene? |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Kaspere ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|||||||||||||||||
Her er yderligere nogle loftsophæng:
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() |
|||||||||||||||||
Hvis du kan undvære den digitale tuner indbygget, så prøv at kigge på DENVER DFT-3218.. (ja .. nogle rynker på næsen, men jeg har selv købt det til soveværelset, og det står bare med KANON billede på.. )
Men jeg kører med kabel tv, og derved analog.. men for de penge du sparer kan du købe mange DVBT bokse. De har det i Harald Nyborg.. http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4732&n=10 &KundeID= til 4695 kr.. |
||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |