|
Nyt tv til specielt setup. Smart eller ikke? |
Besvar |
Forfatter | |
mkbn
Ny bruger Oprettet: 23-Juli-2012 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2015 kl. 00:10 |
Hej recordere!
Jeg står og skal have købt et nyt til TV og håber i eksperter kan give mig et lidt bedre overblik over hvad jeg eventuelt skal vælge. TV skal ikke bruges til "traditionel" kabel TV men har følgende ønsker: - Størrelse: 42"- 48" - Platforme: Viaplay, TV2 Play, Dr.dk, Plex/XBMC mediecenter - Pris: 4-5.000 kr. Synes I det giver mening at købe et smartTV eller ville det være ligeså nemt at købe et "almindeligt" tv og så bruge en Chromecast fx? Som jeg har forstået det er det ikke muligt at se LIVE tv, med de nuværende Viaplay og TV2 play apps? Vil det blive det? For jeg bruger fx. viaplay primært til at se LIVE fodbold, så der vil jeg nok skulle bruge en løsning med PC og HDMI selvom jeg helst ville være fri. Håber på nogle gode inputs. På forhånd tak for hjælpen! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |