recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til stuen - Samsung 40" UE40ES6715
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv til stuen - Samsung 40" UE40ES6715

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
saturinox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saturinox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv til stuen - Samsung 40" UE40ES6715
    Sendt: 22-November-2012 kl. 12:28
jeg har kigget lidt efter tv til min stue, men har ikke bare ville ta' de første og de bedste.

ville gerne ha et tv der har et fint billede, jeg ska sige jeg har ikk nogen tv pakke hos mig, det meste blir set via mit apple tv / ipad med plex som jeg så sender via airplay, til tv'et.

TV'et har en masse ting jeg synes er godt, for eks. wifi og DLNA og de ting i håb om tv'et så direkte ku finde min mac-mini på netværket, så jeg slipper for at sku sende film fra ipad over på apple tv'et?.

er der et andet et i ville anbefale til 6000,-
- synes også det rart det har 3D, hvis man får lyst til at benytte sig af det, en gang.

max pris er 6000,- jeg vil gi.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saturinox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:27
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749388

det er black friday og har set jeg ka få dette tv til 5000,- er det "generelt" set ik bedre til film?, netflix og den slags.

- PVR ska jeg ikke bruge?
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 14:34
Jeg har 3 af de Samsung til ungerne i 32.
Der er altså Netflix i dem også.
Men Panasonic Plasma er meget fine tv, især får man meget for pengene i den billige ende.
Men bruger du den meget til Spil med mere ville jeg tage LED.
SVP03
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saturinox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 09:57
Jeg tog ned i hifi klubben og købte Panasonic 42" TX-P42ST50Y

- det ser ud til at jeg har valgt rigtig på papiret. da jeg ikk ska se tv, ej heller spille konsol på det, men faktisk bare kører film, og netflix på det. :)

- er der nogle der lægger inde med nogle indstillinger i billede jeg ku bruge - eller ska jeg få det kalibreret?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu