recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv til stuen

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2014
Sted: Kbh s
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv til stuen
    Sendt: 10-September-2016 kl. 22:23
Hejsa jeg må lige høre jer ad hvad i kan anbefale af tv helst gerne gerne 65" men jeg sgu lidt i tvivl om man skal gå efter et uhd tv samt 4k for at være dækket ind til fremtiden.
Jeg har ca 15000 at lege med og det skal bruge til tv/film/konsoller så ville høre hvad i ville tage.

Mvh Michael
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 23:06
UHD = Ultra High Definition = 4 K

Der er flere tråde om det du spørger om.
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2016 kl. 07:35
Jeg har lige fået et Samsung 65KS7005 som jeg er super godt tilfreds med. Det kan du finde til 13999kr
Til top
Sirmcmb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2014
Sted: Kbh s
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sirmcmb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2016 kl. 08:24
Mylle det havde jeg også set lidt på men går lidt og venter på at der kommer 20% i Power igen så man kan spare lidt penge:)
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2016 kl. 10:14
Yes. Jeg fik det til 11.200kr i Power :)
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2016
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2016 kl. 01:55
Hejsa

På baggrund af jeres anbefalinger overvejer jeg også stærkt at købe UE65KS7005, men jeg er lidt bekymret ved at TV'et kun kører med 60 Hz. Vil dette begrænse spil eller andet, fx playstation? Mit primære formål med tv'et vil dog være at streame netflix, samt se film fra PC'en.

Ved i hvor ofte der er tilbud i Power, og kan man evt. få det billigere et andet sted? 
Mit max beløb er ca. 12.000, men der kan vel gå lang tid før den kommer derned igen?
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 00:17
Er det ingen, der ønsker at besvare mit indlæg :-)? Prisen for tv'et er nu oppe på 16.000. Jeg må vente lidt endnu.
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 07:26
Der er masser  af tråde om det du spørger om prøv dog at søge lidt selv.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 18:47
Kære Kjeld

Du havde vist lige brug for at komme af med lidt gylle. Sikke et negativt svar, og sikke lidt du gjorde mig klogere - Hvis det er så simpelt, kunne du jo henvise mig til den tråd. hvor jeg kan få et svar ift. de 60 hz, hvilket jeg ikke mener er sådan lige til.

Fair nok med spørgsmålet vedr. Power, det har i ingen chance for at besvare, og er ej relevant på dette forum. 

Jeg håber at andre brugere på dette forum, er mere venligtsindede.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 19:02
Check prisen på Pricerunner, så kan du få en ide om hvor ofte det kan fås til 11.000kr
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 19:18
Tak - prisen ligger stabilt mellem 14.000-20.000. Undrer mig bare at flere nævner det er købt til 11.200.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 19:27
Hmm det er egentligt en fejl hos Pricerunner. Der er en del tilbud den ikke registerer.
Måske har den problemer med power.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu