|
Nyt tv til stuen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2016 kl. 22:23 |
Hejsa jeg må lige høre jer ad hvad i kan anbefale af tv helst gerne gerne 65" men jeg sgu lidt i tvivl om man skal gå efter et uhd tv samt 4k for at være dækket ind til fremtiden.
Jeg har ca 15000 at lege med og det skal bruge til tv/film/konsoller så ville høre hvad i ville tage. Mvh Michael |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
UHD = Ultra High Definition = 4 K
Der er flere tråde om det du spørger om. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg har lige fået et Samsung 65KS7005 som jeg er super godt tilfreds med. Det kan du finde til 13999kr
|
|
![]() |
|
Sirmcmb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2014 Sted: Kbh s Status: Offline Point: 53 |
Mylle det havde jeg også set lidt på men går lidt og venter på at der kommer 20% i Power igen så man kan spare lidt penge:)
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Yes. Jeg fik det til 11.200kr i Power :)
|
|
![]() |
|
Jackz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2016 Status: Offline Point: 10 |
Hejsa På baggrund af jeres anbefalinger overvejer jeg også stærkt at købe UE65KS7005, men jeg er lidt bekymret ved at TV'et kun kører med 60 Hz. Vil dette begrænse spil eller andet, fx playstation? Mit primære formål med tv'et vil dog være at streame netflix, samt se film fra PC'en. Mit max beløb er ca. 12.000, men der kan vel gå lang tid før den kommer derned igen?
|
|
![]() |
|
Jackz ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2016 Status: Offline Point: 10 |
Er det ingen, der ønsker at besvare mit indlæg :-)? Prisen for tv'et er nu oppe på 16.000. Jeg må vente lidt endnu.
|
|
![]() |
|
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Der er masser af tråde om det du spørger om prøv dog at søge lidt selv.
|
|
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|
![]() |
|
Kære Kjeld Du havde vist lige brug for at komme af med lidt gylle. Sikke et negativt svar, og sikke lidt du gjorde mig klogere - Hvis det er så simpelt, kunne du jo henvise mig til den tråd. hvor jeg kan få et svar ift. de 60 hz, hvilket jeg ikke mener er sådan lige til. Fair nok med spørgsmålet vedr. Power, det har i ingen chance for at besvare, og er ej relevant på dette forum. Jeg håber at andre brugere på dette forum, er mere venligtsindede.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Check prisen på Pricerunner, så kan du få en ide om hvor ofte det kan fås til 11.000kr
|
|
![]() |
|
Tak - prisen ligger stabilt mellem 14.000-20.000. Undrer mig bare at flere nævner det er købt til 11.200.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
Hmm det er egentligt en fejl hos Pricerunner. Der er en del tilbud den ikke registerer.
Måske har den problemer med power. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |