recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv til stuen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 19:55
Jeg tror dem der har købt det til 11200 købte det de dage power havde 20% på tv
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2016
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 20:24
Hvis dette er tilfældet og du ser den billigere, må du meget gerne sende et link :-) - tak.

Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 22:21
Hold øje med gode tilbud på TV her
Tilbudsjagten
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 00:06
Tak for linket - jeg følger med!
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af Jackz Jackz skrev:

Kære Kjeld

Du havde vist lige brug for at komme af med lidt gylle. Sikke et negativt svar, og sikke lidt du gjorde mig klogere - Hvis det er så simpelt, kunne du jo henvise mig til den tråd. hvor jeg kan få et svar ift. de 60 hz, hvilket jeg ikke mener er sådan lige til.

Fair nok med spørgsmålet vedr. Power, det har i ingen chance for at besvare, og er ej relevant på dette forum. 

Jeg håber at andre brugere på dette forum, er mere venligtsindede.
Du er da noget tyndhudet,jeg skiver jo bare du kan prøve selv at søge.

Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 07:47
Du kan oprette en prisagent på pricerunner, hvor du får besked når der er tilbud indenfor det prisniveau du angiver.

Du skal nok ikke forvente at der er mange der surfer rundt på nettet for at finde gode priser til dig. Er der ingen der svarer dig, så er det nok fordi de ikke er snublet over skærmen til den pris du efterspørger:-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bergmasca Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-December-2012
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bergmasca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 13:16
Ellers venter Black Friday om et par måneder, hvor vi formentlig kommer til at se lidt krig på priserne. Især med tanke på tv-salget ikke just brager derudaf. 
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2007
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hmm det er egentligt en fejl hos Pricerunner. Der er en del tilbud den ikke registerer.
Måske har den problemer med power.

Prisen var kun i fysisk butik så derfor fremgår den ikke af pricerunners prishistorik. Det er det samme når Power kører med X% rabat med rabatkode. Her kommer prisen heller ikke med i Pricerunners priser.
Til top
Jackz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jackz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 22:41
Tak for svarene.

Hvad er jeres tanker om KS7005 ift. KS7505. Er der nogen forskel udover kurvet/flad skærm? Nogle anbefalinger?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2016 kl. 15:15
Jeg ville nok ved køb af Samsung TV kigge lidt på byggekvaliteten, som jeg ofte mener er ret elendig. Nu handler den viste tråd godt  KS805, men alligevel Confused

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=36226
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu