recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Min morale er: skift apparatet ud indenfor 2 års reklamationsfristen, hvis du har råd.

Og moralen til dem der ikke har råd til at skifte fjernsyn hvert andet år: køb Sony eller Panasonic.

Om du så halverer fejlprocenterne, er resultatet det samme.......

Klaus

God idé, Klaus. Tab af markedsandele til fx Samsung vil lige som andre steder bliver undersøgt.

Efter min mening burde flatpanels dog have cuttet undersøgelsen, inden den overhovedet kom ud. Den tjener ikke den værdighed, som de normalt giver udtryk for.

Selv om konklusionen ligner gætteri, kan den dog vise både tendens og rigtighed. Ingen tvivl om det.

Fortidens rygter gik på, at tv- og radioproducenter gik ned, fordi apparaterne ikke gik i stykker. Nyskabelse er desværre ikke altid nok til at få folk til at købe. Fejl kan derfor være både godt og skidt for producenterne. Helst skal fejltidspunkt og omfang helst passe os kunder tidsmæssigt.

Redigeret af bentpetersson - 04-Oktober-2014 kl. 16:46
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Mule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Oktober-2014
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 17:18
Hej
Tak for hjælpen og de mange gode råd!

Jeg har nu været ude og købe et Panasonic TX48-AS640 som jeg nu skal have sat op..

Er der nogen der ved om der findes en "guide" til indstilling af tv for bedst mulig billede?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 17:35
Tillykke med valget og rigtig god fornøjelse
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 20:28

Der findes et fint stykke værktøj til at få de korrekte indstillinger, uden det behøver at være ISF, det er en BD/DVD fra Video Essentials. Den vil guide igennem til den optimale indstilling for Panelet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 10:12
Nu i alle er igang med emnet ville jeg lige høre om nogen har nogle anbefalinger til et tv i størrelse 42-47"?

Det skal have 3D men smart tv er ikke et must og mærke er også underordnet.

Så er der nogle bestemte modeller der er værd at se nærmere på?

Evt ville en brugt model være interessant.

Håber nogen kan hjælpe en der ikke ved det store om fladskærme :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Master_Geek Master_Geek skrev:

Nu i alle er igang med emnet ville jeg lige høre om nogen har nogle anbefalinger til et tv i størrelse 42-47"?

Det skal have 3D men smart tv er ikke et must og mærke er også underordnet.

Så er der nogle bestemte modeller der er værd at se nærmere på?

Evt ville en brugt model være interessant.

Håber nogen kan hjælpe en der ikke ved det store om fladskærme :)

Afhænger helt af hvad det må kosteSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:00
Nå ja ;)

Gerne omkring de 5000kr
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Master_Geek Master_Geek skrev:

Nå ja ;)

Gerne omkring de 5000kr

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig her, men jeg er sikker på at andre kanSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bladerunner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: Midtsjælland
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bladerunner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 15:45
Det Panasonic, der nævnes i tråden koster 6.000 og ser ud til at være lovprist af flere.... hvis budgettes kan strækkes til dette.

Jeg tror ikke der er så meget spænende under 6.000.....
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu