|
Nyt TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var lige sent nok med at skrive. Det er sikkert en af moderatorene der har skrevet det for dig. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Det blev så UE55JU6475, så glæder mig til at hente skærmen imorgen og få den monteret, det er ikke helt nemt når man står med en "Sælger" løn og alene far med en 5 årig så der var desværre ikke råd til større/dyrrer model, men ud fra tests af modellen så skulle den ihvertfald ikke være dårligere end det i forslår, jeg tænker her at den er opbygget med et VA panel og kunstigt pumpet op til 900 pqi så det skal komme an på en prøve, jeg har desværre nogle apps som ikke findes på andre platforme, heriblandt Android, og Panasonics så derfor faldt valget på denne model (Udenlandske Streamings tjenester mod månedlige betalinger)
Men jeg skriver lige en update af hvordan skærmen klarer sig overall når den bliver testet og justeret ind i låbet af ugen. er der en venlig sjæl som kan fortælle mig hbilke M8 skrurer der skal bruges til at hænge den op med, her tænker jeg hvor lange de må være når det er et fladt beslag. Med venlig hilsen Denis
|
|
www.denisfilipovic.com
Equipment: Samsung UE55JU6475 Sony BDP-S1200 Bose Cinemate 3.2.1 Pioneer XDJ-R1 (Øvepult) Mac Mini 2.5 i5, 16 GB Ram, SSD HDD |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
TILLYKKE med den.
Jeg har selv sat et 48" op hos en ven model UE48JU6475. Billedet er rimeligt godt. Ingen clouding eller bleeding. Så du kan glæde dig til det. Det er et godt tv.
|
|
![]() |
|
champ001 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Tak tak så er skærmen hjemme, nu skal den lige få stue temperatur så starter monteringen, er spændt på at se billedet på den, har du et forslag til preset af farve osv på din 48" så kan jeg gå id fra det, har ellers hørt at Samsung er meget glade for den røde farve så den sku dominere meget.
|
|
www.denisfilipovic.com
Equipment: Samsung UE55JU6475 Sony BDP-S1200 Bose Cinemate 3.2.1 Pioneer XDJ-R1 (Øvepult) Mac Mini 2.5 i5, 16 GB Ram, SSD HDD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, rød er noget krafig, jeg har på mit brugt farvetemperatur kold, det fik den ned til noget brugbart. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak radiomand det vil jeg prøve at lege med når junior er puttet ;-)
Nu kommer 1000,- kr spørgsmålet hvilken USB indgang skal man bruge for at optage, jeg har tidligere brugt harddisken på min AS650 så jeg smed den i USB 2 da den smider 5v men skærmen kan ikke finde harddisken |
|
www.denisfilipovic.com
|
![]() |
|
Den tilslutning der er mærket med HDD. På mit er det 1. |
|
|
|
![]() |
|
Super tak, får lige kigget på det senere iaften, det skal dælme virke ;-)
|
|
www.denisfilipovic.com
|
![]() |
|
En lille Update, skærmen kom op at hænge, harddisk problemet blev løst farverne justeret lidt, så alt ialt er jeg godt tilfreds med billedet på den skærm.
Har desværre ikke haft mulighed for rigtigt at teste den med en bd-film endnu men det kommer, syntes man kommer langt med en lille budget klasse skærm idag. |
|
www.denisfilipovic.com
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
På 48" fulgte der kun en fjernbetjening med. Det var en ordentlig lang krabat.
Hvad fik du med ?
|
|
![]() |
|
Der fulgte også kun en fjernbetjening til min, tror det er de større modeller man får den ekstra pointer med til, jeg brugte den ikke på min Panasonic som afgik, så det er ganske fint med kun en fjernbetjening.
|
|
www.denisfilipovic.com
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |