|
Nyt tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michaetryl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2016 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2016 kl. 17:14 |
Hej
Vi overvejer at købe nyt tv. Vi søger et 55-60 tommer til Maks 7000 kr. Jeg har lidt kig på LG 55uf675v Har ikke så meget forstand på det, så høre gerne råd. Jeg har lidt krav at gå ud fra: Vi har pt. Tdc, men tv tuner skal ikke være forældet Smart tv 100 Hz - har hørt det er godt, men ret mig gerne hvis det ikke passer Indbygget Wifi Gerne LED medmindre i vil anbefale noget andet Ikke buet Der behøves ikke være 3D Ved ikke om der er andre ting man bør være obs på |
|
![]() |
|
michaetryl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2016 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kan sige noget om dette?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Alle nye tv opfylder dine ønsker.
Så det er bare at kikke efter tilbud som passer til dit budget. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Til budgettet er sidste års bedste køb. Et long shot, men prøv at ringe til dem. Ellers regn med et par tusinde mere for dette års modeller.
https://www.computersalg.dk/i/2227606/panasonic-tx-55as640e-55-viera?utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner&nostocktag=1 http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic-tx-55cx700e-493326p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_content=pricelink&utm_campaign=regular |
|
![]() |
|
Tak men de to du linjer til er begge 3d tv og det er slet ikke nødvendigt, så tænker der må kunne findes noget billigere uden 3D :)
Men godt at vide at alle opfylder mine krav, så er det jo bare at finde et man kan lide :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
3D kan ikke undgåes, hvis du vil have et godt TV. De to jeg har linket til er "best buy" i hhv 2015 og 2016.
Til de priser er 3D gratis med, da skærmene reelt har kostet 3-5k mere. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis du tror at du kan spare noget, ved at fravælge 3D, så taler vi måske om en 20'er. Thats it!
M.v.h. |
|
![]() |
|
Der kan man bare se :)
Tak for de gode svar |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |