|
Nyt tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morn2600 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2018 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2025 kl. 14:41 |
jeg skal udskifte mit Sony 85" XH80 4K UHD LED Smart TV KD85XH8096 med noget andet. Jeg havde egentlig tænkt på TCL 98” men jeg tror den bliver et par cm’er for stor, så all ned i størrelse. Jeg har omkring maks 20k og det skal være Elgiganten. Hvad skal man gå efter? Jeg er på ingen måde vild med LG’s styresystem eller deres fjernbetjening med det der pointer skrald.
|
|
![]() |
|
Morn2600 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2018 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
glemte lige at nævne, mit nuværende fjernsyn fejler ikke noget vil bare gerne have nyt. Kan det overhovedet svarer sig at skifte?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4944 |
Du har lige givet svaret selv, så nej!
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19614 |
Det kan aldrig svare sig, men har man en trang til at købe noget større skal man da det. Kan se at det mere er størrelse end billedkvalitet du går op i. Klaus
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1032 |
Smid en tusse mere og køb et 83" OLED Samsung S90D - p.t. 20.999 kr. i Elgiganten. 2" mindre end dit gamle, langt bedre billedkvalitet. Og når du bliver træt af smart-delen køber du en Nvidia Shield eller Apple Tv.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4648 |
Enig med longjohn2.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |