recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morn2600 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2018
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morn2600 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv
    Sendt: 22-Marts-2025 kl. 14:41
jeg skal udskifte mit Sony 85" XH80 4K UHD LED Smart TV KD85XH8096 med noget andet. Jeg havde egentlig tænkt på TCL 98” men jeg tror den bliver et par cm’er for stor, så all ned i størrelse. Jeg har omkring maks 20k og det skal være Elgiganten. Hvad skal man gå efter? Jeg er på ingen måde vild med LG’s styresystem eller deres fjernbetjening med det der pointer skrald.
Til top
Morn2600 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-August-2018
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morn2600 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2025 kl. 14:42
glemte lige at nævne, mit nuværende fjernsyn fejler ikke noget vil bare gerne have nyt. Kan det overhovedet svarer sig at skifte?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2025 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af Morn2600 Morn2600 skrev:

glemte lige at nævne, mit nuværende fjernsyn fejler ikke noget vil bare gerne have nyt. Kan det overhovedet svarer sig at skifte?
Du har lige givet svaret selv, så nej! Smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2025 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Morn2600 Morn2600 skrev:

Det kan aldrig svare sig, men har man en trang til at købe noget større skal man da det.
Kan se at det mere er størrelse end billedkvalitet du går op i.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Point: 1032
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2025 kl. 16:40
Smid en tusse mere og køb et 83" OLED Samsung S90D - p.t. 20.999 kr. i Elgiganten. 2" mindre end dit gamle, langt bedre billedkvalitet. Og når du bliver træt af smart-delen køber du en Nvidia Shield eller Apple Tv.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 05:21
Enig med longjohn2.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu