recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maximo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV
    Sendt: 07-August-2007 kl. 13:03

Når man engang til efteråret skal ud og investere i nyt tv hvad ville så være et godt køb ?

Det skal først og fremmest bruges til alm tv kiggeri (både analog samt digital) også digitale feriebilleder og en dvd i ny og næ...

Er det værd at kigge efter en skærm som er FULL HD nu når man skal se feriebilleder ???

Håber at der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe en meget forvirret mand

P.S jeg ved godt at det bedste man kan gøre er at selv tage ud og se og bedømme men derfor er det meget rart at høre andres meninger og erfaringer

Venlig hilsen

Til top
michaelni Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-December-2006
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 14:13

Det kommer selvfølgelig meget an på budgettet, men jeg vil da klart anbefale een af de nye Pioneer 8G skærme.. f.eks. 428xd.

Til top
Maximo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2006
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 15:31

Hej michaelni.

Hvorfor ville du lige anbefale pioneer 428xd ?

Hvad med nogle af Panasonics modeller ?

Skal lige nævne at det gerne måtte være i 50 tommer da min bedre halvdel er svagt seende...

Håber der er andre kloge hoveder som vil dele ud af deres viden og erfaringer.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2007 kl. 15:38

Hej Maximo - jamen når der anbefales Pioneer 428, er det formentlig fordi, at dette panel anses for at være det bedste pt.

Når det så er sagt, så får du et aldeles fremragende TV i Panasonics forskellige udgaver. Jeg er glad for at du allerede nu går efter et 50´. Selv har jeg fortrudt at jeg ikke valgte den store skærme med det samme.

Dit valg afhænger altså af, dels hvor mange penge du vil bruge, og dels om du ønsker det aller aller bedste, eller bare kan nøjes med et produkt som er virkeligt godt. Sådan kan du stille det op.

Edit: Jeg glemte jo lige, at du også har en mulighed i Pioneers forrige modeller, nemlig 427/507 serien (42´ og 50´), de her nævnte er også glimende tv, og er efterhånden kommet godt ned i pris.

Held og lykke med valget.

Redigeret af Hother - 07-August-2007 kl. 15:47
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu