|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2005 kl. 17:57 |
Mit gamle philips design matchline er stået af... Nu trænger jeg til lidt inspiration, hvilket tv skal jeg købe plasma/lcd. Jeg har max 15000-16 kilo. Kom med nogle gode foreslag hvis i har dem. 32" er rigeligt. på fårhånd tak.. Redigeret af Splifen |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
|
slarsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Samsung LE32R51B eller M51B Nuff said... ![]() |
|
![]() |
|
torben1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej Kig evt. under Sony va32 fællesindkøbet. Der er deadline meget snart og prisen kommer til at ligge på 15 - 16k. Selv har jeg købt et samsung M51B, som jeg er meget tilfreds med. Mit valg stod imellem Sony VA32 eller Samsung'en og endte med Samsung'en p.g.a. leveringsproblemer fra Sonys side. Jeg synes begge repræsenterer noget at det bedre design, hviolket var en vigtig parameter for mig, da det også gerne skulle være til at se på når det er slukket. /Torben |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
tak for det torben... jeg har lige opdateret prisen på Sony V32A10 (32") som kommer til at koste 15.800 i et etableret sonycenter !!!!!!!!!!!!!!! Ring eller skriv til mig (thomas 30271200/ thomas@trmdata.dk) |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Bare lige et par forslag - jeg har ikke noget forhold til dem, bortset fra JVC'en som jeg har set og som jeg gerne selv ville have (i 37" udgave). |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Splifen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Tak for alle svarene....jeg har meldt mig under fanen til køb af lg plasma fælleskøb....
![]() |
|
Det kan jo smutte det skidt og det gjorde det så..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |