recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 09:35
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

personen har et budget på ca 12k hvorfor så ikke købe dig en v20, kan sagtens forhandles ned til 12000kr.

En 50 tommers V20 til 12.000 kr.? Hvor? Jeg har fået et tilbud på et 50 tommers V20 til 14.000 kr., men, hvis jeg kunne få det til 12.000 kr. ville jeg nok slå til med det samme, meeen, jeg tror nu det er en 42 tommers du taler om. LOL
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Thomas_R Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 09:59
Tvivler stærkt på at den falder så hurtigt, lad den lige komme først =) Men 14 for en 50" V20 lyder nice!
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Thomas_R Thomas_R skrev:

Tvivler stærkt på at den falder så hurtigt, lad den lige komme først =) Men 14 for en 50" V20 lyder nice!
Det er sikkert en 42 tommers han taler om. Det tilbud jeg har fået, er nu ikke sååå fantastisk. Det er trods alt kun en rabat på 12.5%, så jeg har ikke taget imod tilbudet endnu. Det ville da også være dumt. Der kommer andre tilbud. Jeg ved at andre også har forhandlet sig frem til den samme pris, eller en endnu lavere pris, så jeg har is i maven, da den ikke kan leveres endnu alligevel. Wink
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu