recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt TV-møbel til stuen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnyt TV-møbel til stuen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skakke Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Marts-2008
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: nyt TV-møbel til stuen
    Sendt: 30-Juni-2008 kl. 14:15
Hey.

Jeg står og skal have et TV-møbel til min nye lejlighed. Problemmet er bare, at jeg ikke kan finde lige præcis det, som jeg gerne vil have. :-)

Det er et krav, at det er mørkt træ / sort.

Det skal bare gerne være med "afrundede" hjørner / ender, hvis I forstår den. Jeg ved at jeg har set en der havde sådan et på hifi4all, recordere eller flatpanels. Jeg kan simpelthen bare ikke finde det. Så det er jo lidt svært at spørge, hvor det er købt / fremstillet.

Håber I kan hjælpe mig.

/Skakke

EDIT: Med "afrundede" hjørner / ender mener jeg, at det ikke skal være så kantet i det. 

Redigeret af Skakke - 30-Juni-2008 kl. 14:18
Til top
Don Pedro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Denmark
Point: 169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2008 kl. 14:08

Hej Skakke

Dette møbel fra klik1stik.dk opfylder da lidt af dine krav, og om ikke andet så er det da et bud.

Det er et tv-møbel fra omnimount der hedder Prism50.

Hilsen Don P.
Til top
exlærer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2007
Sted: Denmark
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 15:33

Hej Skakke.

Står lidt med samme problem. Det er bare et hvidt møbel jeg søger. Lige nu ser Hifi Klubbens Cube 1 ud som en god løsning da den både kan bruges til at stille eller hænge tv´et over samt have hifi i det bag lukkede døre så man kan have det i fred for pilfingre. Pisen er jeg bare ikke tilfreds med 1900 for ét stk i mdf uden låge. Vil også lige se på den der er linket til. Måske burde der startes et fælles indkøb op...

Håber du finder hvad du søger.

God jagt.

Mvh

E

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu