|
Nyt UE46ES8005 med vertikale striber |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oki doki, så er panelet nok bare defekt. Forhåbentlig er det næste så bedre.
Pøj Pøj med det ![]() MVH
|
|
![]() |
|
dkmusic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 56 |
Det gå rigtigt godt... Not
Det første erstatnings TV havde en pixel fejl, men til gengæld var de vertikale striber umiddelbart mindre synlige. Det måtte retu pga. Pixel fejlen. Det nye erstatnings TV (nummer 3) har præcis samme vertikale striber som det første. Jeg har ikke reklameret over det endnu. Jeg er godt nok ved at være pænt træt af dette TV! Er der et bedre alternativ end denne model? |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Jeg kan se, at jeg bør stadigvæk holde mig væk fra Samsung TV....
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
køb et vt50 så tror jeg du bliver lidt mere glad. samsung er kendt for at ha den største fejlrate.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
For pokker da folkens, Samsung er også den producent der spøtter aller flest paneler på markedet, nu er vi tilbage i den her gamle tone, ACER ER NOGET LORT de går i stykker hele tiden, NEJ Acer solgte bare 3-4 gange så mange pcer som konkurrenterne, og så bliver fejlraten støre, fordi man ikke lige går ind og ser på hvor mange der er solgt.
Men Samsung lever paneler til en del producenter, så slf. vil der være fejl! Jeg har omtalte tv og jeg har ikke oplevet de problemer der er tale om her, og kender flere der har i forskellige størrelser, heller intet problem her. Så jeg ville ringe til Samsung, så sender de nok en flink mand ud og kigge på det, og gerne fixe det eller ombytte det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |