recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt UE46ES8005 med vertikale striber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt UE46ES8005 med vertikale striber

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 19:31
Oki doki, så er panelet nok bare defekt. Forhåbentlig er det næste så bedre.

Pøj Pøj med det Smile

MVH
Til top
dkmusic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkmusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 17:25
Det gå rigtigt godt... Not
Det første erstatnings TV havde en pixel fejl, men til gengæld var de vertikale striber umiddelbart mindre synlige.
Det måtte retu pga. Pixel fejlen.

Det nye erstatnings TV (nummer 3) har præcis samme vertikale striber som det første.

Jeg har ikke reklameret over det endnu.

Jeg er godt nok ved at være pænt træt af dette TV!

Er der et bedre alternativ end denne model?
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 17:34
Jeg kan se, at jeg bør stadigvæk holde mig væk fra Samsung TV....
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 20:03
køb et vt50 så tror jeg du bliver lidt mere glad. samsung er kendt for at ha den største fejlrate.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
benzon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benzon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 11:01
For pokker da folkens, Samsung er også den producent der spøtter aller flest paneler på markedet, nu er vi tilbage i den her gamle tone, ACER ER NOGET LORT de går i stykker hele tiden, NEJ Acer solgte bare 3-4 gange så mange pcer som konkurrenterne, og så bliver fejlraten støre, fordi man ikke lige går ind og ser på hvor mange der er solgt.

Men Samsung lever paneler til en del producenter, så slf. vil der være fejl!

Jeg har omtalte tv og jeg har ikke oplevet de problemer der er tale om her, og kender flere der har i forskellige størrelser, heller intet problem her.

Så jeg ville ringe til Samsung, så sender de nok en flink mand ud og kigge på det, og gerne fixe det eller ombytte det.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu