recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt VMC med HDMI og S/PDIF til tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt VMC med HDMI og S/PDIF til tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2008
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt VMC med HDMI og S/PDIF til tuner
    Sendt: 25-December-2008 kl. 17:44

Skal til at ombygge mit VMC og vil gerne høre om lidt muligheder og erfaringer inden jeg endeligt beslutter mig til hvilke stumper der ryger i boxen.

Jeg ønsker at se alm tv med almindelig stereo lyd, men ønsker naturligvis også at kunne sende lyden til min tuner via SPDIF når det er en god film der skal ses om det så er fra TV/DVD eller WMV, men uden af være afhæning af at lyden altid skal gennem tuneren.

Hvordan gøres dette smartest, har lade mig fortælle at det ikke er muligt at køre HDMI og SPDIF samtidigt (noget med der kun må være en "lydkilde"), så er det noget DVI til fladskærmen og SPDIF til tuneren?

Håber på nogle gode råd.

PS. ved ikke om det har nogen betydning, men køre med TV pack da jeg er "gået" digitalt med YouSee

Redigeret af PeterDK - 25-December-2008 kl. 17:46
HTPC: Windows 7 - ASUS M3N-HD/HDMI - AMD 4850e - 4Gb - 750GB - 3 X FloppyDTV - Samsung LE40A676 via HDMI - 2 Xbox 360 extenders
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu