|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
ja, det bliver jo nok først næste år. det er jo ikke alle der sidder her på dette tidspunkt. men han har lovet at give pointene til alle dem, som bad om det i den anden tråd. jeg fik bla. og også trådstarter. jeg har så fået næsten 8000 point senere, for at uploade oplysninger. og med alle de film jeg kørte ind, blev det til en del. det tog sku også sin tid. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Vafl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Hvordan er det nu med TheHut?
Sender de fra england eller fra andre steder hvor der er risiko for told? godt nytår |
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
de sender fra en af kanaløerne, som er uden for eu. så der er risiko for moms. + gebyr til post dk.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
mick-j ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Lyder godt nok billigt.. Er de film med eller uden danske undertekster?
|
|
Med venlig hilsen
Mick Johansen |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Prøv og kigge her engang.
ttp://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50170& PN=1 Redigeret af Henrik_s - 02-Januar-2009 kl. 14:36 |
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
mick-j ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 224 |
![]() |
Smukt! Tak for det.
|
|
Med venlig hilsen
Mick Johansen |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
I praksis har jeg aldrig oplevet at skulle betale noget på de film jeg modtager fra dem og alle dem som er på tilbud er billigere end 80 kr som er mindste grænsen for told/moms/gebyr, så holder du dig til dem, så skulle PostDanmark ikke kunne komme efter dig. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |