|
Objektiv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej allesammen, tak for de mange input. Jeg er ikke så teknisk, da jeg havde mit canon eos400d havde jeg det objektiv som jeg har linket til nedenfor, og jeg var faktisk rigtig glad for det. Mden jeg solgte det med da jeg ville prøve et systemkamera, nu er jeg så tilbage hos spejlrefleks. Og overvejer måske at købe den igen. Det gir også et bedre billede af hvad jeg mener omkring nærbillede osv :) |
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
Hej allesammen, tak for de mange input. Jeg er ikke så teknisk, da jeg havde mit canon eos400d havde jeg det objektiv som jeg har linket til nedenfor, og jeg var faktisk rigtig glad for det. Mden jeg solgte det med da jeg ville prøve et systemkamera, nu er jeg så tilbage hos spejlrefleks. Og overvejer måske at købe den igen. Det gir også et bedre billede af hvad jeg mener omkring nærbillede osv :) |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Tamron 17-50 2.8 er et rigtig fint objektiv, men jeg har en fornemmelse at trådstarter vil have noget mere brændevide. I øvrigt performer det objektiv en hel del bedre end Tamron 28-300 F2.8 eller mindre for den sags skyld, er som du siger guld værd, jeg køre selv tit på F1.8- 2.0 men en gang i mellem ligger jeg også på F1.2 - 1.4. F.eks. i en sportshal skyder jeg med 200mm F2.0
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Når du nu er til de objektiver der spænder over store brændevider, så se på sigma 18-250mm f3.5 - 6.3VC Macro også, den performer samlet set en smule bedre end tamron 18-270
http://www.dpreview.com/lensreviews/sigma-18-250mm-3p5-6p3-os-hsm-macro/5
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |