|
Obligatorisk pladsbillet i toget... |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er ikke farlig.
Helt fredelig ..
Men min bodyguard er farlig |
|
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er meningen med pladsbillet ligesom væk, hvis folk bare flytter rundt, som de har lyst til |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja og så alligevel. Vi er enige om at meningen med pladsbillet under normale omstændigheder er at man så er sikker på at man har en plads (eventuelt sammen med dem man rejser med) - og dette er stadigt tilfældet, folk flytter sig selvfølgeligt hvis du kommer og siger at de sidder på din plads. Der hvor situationen er lidt anderledes pt er, at kravet til pladsbillet lige nu er for netop at sikre at togene ikke bliver overfyldte, derfor er du for tiden sikker på at der er nogenlunde god plads (og at alle har en pladsbillet og derfor er der ikke "fortrinsret" til at sidde ned). Jeg pendler selv hver dag med toget og oplever det på ingen måder som et problem - man køber en pladsbillet i app'en og sætter sig så et sted i toget hvor der ikke er for mange mennesker. Hvis der så er nogen der insisterer på at sidde der hvor jeg sidder, så flytter jeg mig. Min opfattelse er at sådan er det for 95% af de folk der er med toget og tæt på 100% for dem der er med hver dag. Det er som regel kun fredag eftermiddag hvor man rejser sammen med "ikke pendlere" at der er udfordringer med at folk skal flytte rundt. Der er vidst ingen grund til at skabe et problem ud af noget der reelt ikke er et problem.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |