recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OBS NYT Pana BD 30 fra KrishAV 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOBS NYT Pana BD 30 fra KrishAV 

 Besvar Besvar Side  123 79>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: OBS NYT Pana BD 30 fra KrishAV 
    Sendt: 27-Marts-2008 kl. 12:36

Som tak for Bulk-sendingerne fra KrishAV, har John sendt mig et tilbud på Panasonic´s nye BD 30 Blu-ray afspiller.

Pris ved minimum 30 stykker: 295 GBP

Fragt, levering til én adresse:    7 GBP

Samlet pris iflg dagens kurs: kr. 2875.- 

KrishAV forventer at få BD 30 hjem om 10 - 14 dage .

For god ordens skyld skal jeg oplyse, at jeg ingen økonomisk interesse har i dette tilbud, men jeg har påtaget mig rollen (igen) som koordinator på forsendelsen som i første omgang går til København. (jeg køber det første eksemplar)

Hvis interessen er stor nok, kan der sikkert arrangeres bulk-sending til andre dele af landet, og med andre koordinatorer.

Edit: Jeg fandt lige en engelsk test af afspilleren:

http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2008/02/28/ Panasonic-DMP-BD30-Blu-ray-Player/p1



Redigeret af Hother - 03-April-2008 kl. 19:49
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:27
For satan det er fristende...
Mind mig lige om at jeg er ved at løbe tør for kantanter og IKKE skal tilmelde mig!!

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:37
Jamen Simon, så længe at det kun er "kantanter", så går det jo nok
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:38
Ja det er fristende med en besparelse på en tusse. Men er det modellen man skal satse på for at være sikret afspilning af ALLE de nye lydformater? Eller er det bedre at vente på BD50
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:41
Asklepios! Du skal ikke følge med i tråden længere, det er alt for farligt. Du kunne gå hen og forkøbe dig 
Til top
DrRetina Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2006
Status: Offline
Point: 279
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:50
Ét spørgsmål: Kan den gøres kodefri?
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:52
Jeg glæder mig bare til Hother bliver træt af sit Pioneer PDP-508XD og sælger det til familie, så vi kan få arrangeret et fælleskøb til København igen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:00

Oprindeligt skrevet af DrRetina DrRetina skrev:

Ét spørgsmål: Kan den gøres kodefri?

Én har lige spurgt i London. Men det er jo ikke sikkert at KrishAV ved det endnu

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:02

Er afspilleren region a eller b når det er fra krishav?

Kan dvd-delen gøres kodefri?

Hother du skriver at du ikke er intresseret i dette tilbud, men at du alligevel køber det første eksemplar der kommer til DK



Redigeret af furious jt - 27-Marts-2008 kl. 14:03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Er afspilleren region a eller b når det er fra krishav?

Kan dvd-delen gøres kodefri?

Hother du skriver at du ikke er intresseret i dette tilbud, men at du alligevel køber det første eksemplar der kommer til DK

Jeg har lige fået svar fra KrishAV den er region B, og kan ikke umiddelbart gøres regionsfri - desværre.

Mine interesser er recordere.dk´s medlemmer. Jeg har ikke kommersielle interesser i dette tilbud  -det var det som jeg mente

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

Er afspilleren region a eller b når det er fra krishav?

Kan dvd-delen gøres kodefri?

Hother du skriver at du ikke er intresseret i dette tilbud, men at du alligevel køber det første eksemplar der kommer til DK

Jeg har lige fået svar fra KrishAV den er region B, og kan ikke umiddelbart gøres regionsfri - desværre.

Mine interesser er recordere.dk´s medlemmer. Jeg har ikke kommersielle interesser i dette tilbud  -det var det som jeg mente

OK Det ville nu ikke røre mig en pind, hvis du fik lidt ud af besværet, så længe vi alle spare noget på købet og besværet

Godt at den er region B, så er der vel stor mulighed for at BD50 også er det. Jeg venter personligt på den kommer og håber vi kan samle et køb til den tid.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2008 kl. 15:26

Jo, men jeg havde sådan set også sat mig op til en BD 50. Men efter at have læst specifikationerne på BD 30 fandt jeg ud af, at sidstnævnte i bund og grund er et bedre køb for mig. Og specielt til den tilbudte pris.

Det der for mig overordnet set er væsentligt er billedkvaliteten. Og da både BD 30 og 50 er forsynet med UniPhier video processer, så er jeg super tilfreds.

Og lyden, den klare min Onkyo 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 79>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu