|
OCTAVA HDMI switch + SPDIF... |
Besvar |
Forfatter | |
nstelmach
Bruger Oprettet: 06-August-2006 Status: Offline Point: 57 |
Emne: OCTAVA HDMI switch + SPDIF... Sendt: 14-September-2006 kl. 11:46 |
Angående HDMI switch: Glem alt om GEFEN, og køb OCTAVAs 4-port HDMI switch+Toslink. Den er lidt billigere. Den har bedre billed teknologi. Dette er også understøttet af sammenligningstests i forskellige AV forums. Den giver mere fleksible tilkoblingsmuligheder, da den kan håndtere seperat digital lyd enten via optisk eller coaxial på alle 4 indgange. Dette gør at du også kan anvende enheder som har DVI udgang+seperat digital lyd udgang via optisk eller coaxial spdif. Link: http://www.octavainc.com/HDMI%20switch%204port_toslink.htm Jeg har selv brugt den i 2 mdr. og den lever op til alt hvad de skriver på deres hjemmeside. GEFEN er stærkt opreklameret IMHO... |
|
Wuffer
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Sendt: 14-September-2006 kl. 15:49 |
Hvor har du købt din? |
|
nstelmach
Bruger Oprettet: 06-August-2006 Status: Offline Point: 57 |
Sendt: 20-September-2006 kl. 20:20 |
Kan ikke huske hvad de hed. Mener de var hollandske, men kig forhandler links på hjemmesiden for Europæiske forhandlere. Det var det jeg gjorde. Boksen blev leveret 5 hverdage efter jeg havde bestilt. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |