|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 13:50 |
Hejsa, er der nogen der kender til ovenstående hjemmeside det er en af den slags ting der virker som "for godt til at være sandt" 299$ for Adobe photoshop CS4 master collection? ah... mon dog... ikke desto mindre virker siden egentlig fornuftig nok... men er det som i overskriften bare fup og fidus? og hvis det er legitimt nok at man kan købe downloaden, er det så pirat software når alt kommer til alt? hvis man læser FAQ'en er den præget af er lidt halvdårligt engelsk... og det plejer ikke at være et godt tegn... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Det ligner i højeste grad piratsoftware de sælger.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Det syns jeg jo også selv, men jeg syns også at så ville jeg kunne finde noget om det andetsteds på nettet, jeg kan da umuligt være den eneste der er faldet over siden...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Thomas1974 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2006 Sted: Belgien Status: Offline Point: 143 |
![]() |
come on, bemærk der intet står om firmaet, det lugter big time i mine øjne.
|
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Siger lidt sig selv :D |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Så det de sælger er blandt andet versioner af software som tidligere er blevet solgt af fx Microsoft til et firma som en flerbruger licens - og firmaet er nu enten gået konkurs eller lignende så de har overtaget licenserne. Det lyder meget ulovligt. Jeg har noget forskelligt software som er licenseret til min arbejdsgiver og der står da ret tydeligt i retningslinierne for dette at min ret til at bruge softwaren ophører hvis jeg ikke længere arbejder i koncernen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |