recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 2007 billigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOffice 2007 billigt

 Besvar Besvar Side  <1234 7>
Forfatter
Besked
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:46
Må jeg ikke foreslå at du kigger lidt på OpenOffice.

Det er gratis, intuitivt brugervenligt og fik jeg nævnt det er gratis?


/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Det integrerede E-Mail program i Vindows OS er Outlook Express, og har normalt et Ikon i Start menuen. Eller på skrivebordet.

Jamen det er her ikke. Jeg har også prøvet at søge efter det. Det er gået bort.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:48
Man er aldrig tvunget til noget styresystem. Det er kun Microsoft der elsker at overbevise folk om dette  

Hvis du kan finde et andet mailprogram, fx. Thunderbird eller lign. så vil jeg da helt klart anbefale Openoffice.org.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:48

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Må jeg ikke foreslå at du kigger lidt på OpenOffice.

Det er gratis, intuitivt brugervenligt og fik jeg nævnt det er gratis?


Jeg har desværre så mange dokumenter, i både word og exell.

Og de snakker vel ikke sammen.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:50

Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Man er aldrig tvunget til noget styresystem. Det er kun Microsoft der elsker at overbevise folk om dette  

Hvis du kan finde et andet mailprogram, fx. Thunderbird eller lign. så vil jeg da helt klart anbefale Openoffice.org.

Problemet er at jeg er antinørd, så flere nye på en gang. Og finde det og så videre.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:51

Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Ja det er en enkelt licens til den pris.

Jeg vil jo gerne have til alle i huset, når jeg nu skal.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:53

Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

På Xp Pro ligger det under start, programmer som en af de mange valgmuligheder der.

Edit glemte lige at jeg har en fuld ms office pakke

Hvad mener du med det?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
beauville Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Må jeg ikke foreslå at du kigger lidt på OpenOffice.

Det er gratis, intuitivt brugervenligt og fik jeg nævnt det er gratis?


Jeg har desværre så mange dokumenter, i både word og exell.

Og de snakker vel ikke sammen.



Jo det er lige hvad de gør. Når du har oprettet et dokument i Openoffice, får du muligheden at gemme dokumentet i dét format du måtte ønske.

Prøv det - og nyd det...
/Christian



'I stick my neck out for nobody'
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4951
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 19:57
Outlook 2007 er jo et kollaborations program til kontoret.
Styrken ligger jo i at man kobler op imod en Microsoft Exchange server og deler kalender, indkalder møder og tilsvarende ting med sine kolleger.

Hvis man ikke benytter en Exchange server eller kan nikke genkendende til ovenstående. Så har man sikkert heller ikke behov for den fulde version af Outlook.

Så kan man bare nøjes med Home versionen der må installeres på 3 maskiner og koster under en tudse.

Som e-mail program har man valg på alle hylder. Jeg vil dog anbefale Thunderbird eller Eudora.


Redigeret af Cyberguyen - 02-August-2009 kl. 19:58
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 20:02
Jeg har en gammel komplet MS Office pakke med Access database bl.a. og deri antager jeg, at Outlook også hører til.

Enkeltbrugerlicenser for Outlook koster kr. 347,- på edbpriser excl. forsendelse, som jeg anførte på forrige side.

Måske kan du finde noget på dba.dk, hvor Outlook indgår i en Office-pakke.

Mvh. Jørgensen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af beauville beauville skrev:

Må jeg ikke foreslå at du kigger lidt på OpenOffice.

Det er gratis, intuitivt brugervenligt og fik jeg nævnt det er gratis?


Jeg har desværre så mange dokumenter, i både word og exell.

Og de snakker vel ikke sammen.



Jo det er lige hvad de gør. Når du har oprettet et dokument i Openoffice, får du muligheden at gemme dokumentet i dét format du måtte ønske.

Prøv det - og nyd det...

Vil det sige, at et dokument jeg har oprettet i word. Kan jeg åbne det i openoffice?

Evt hvor finder jeg det?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 20:07

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Outlook 2007 er jo et kollaborations program til kontoret.
Styrken ligger jo i at man kobler op imod en Microsoft Exchange server og deler kalender, indkalder møder og tilsvarende ting med sine kolleger.

Hvis man ikke benytter en Exchange server eller kan nikke genkendende til ovenstående. Så har man sikkert heller ikke behov for den fulde version af Outlook.

Så kan man bare nøjes med Home versionen der må installeres på 3 maskiner og koster under en tudse.

Som e-mail program har man valg på alle hylder. Jeg vil dog anbefale Thunderbird eller Eudora.

Er de to nemme at sætte op? Indtil videre har jeg windows mail, og lige nu og her er det fint nok.

Jeg kommer nok ikke til at skulle bruge outlook. Så skal jeg bare bruge en pakke med 3 licenser.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu