|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
||||
http://da.openoffice.org/
Jeg bruger mest MS Office, må jeg erkende, men har også Openoffice installeret og der er ingen problemer i at åbne Excel-regneark og Word-dokumenter i Openoffice og at få gemt sine ændringer, så det fungerer udmærket her. Mvh. Jørgensen |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||
Jeg må prøve at se på det. Det kan jo altid slettes. Det er jo lige det, at når man er vant til noget, Så er det svært at gå videre. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
||||
Thunderbird er nem at sætte op. |
|||||
![]() |
|||||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
||||
Nej, eller det vil sige det var planen. Reelt kan Openoffice åbne mange af Office filerne, men ikke alle og ikke alle af de avancerede funktioner fra Office er kompatible. Nogle filer vil samtidig også have lidt ændret udseende i Openoffice, dog ikke mere end at man normalt ikke vil kunne se det hvis man ikke vidste hvordan det skulle se ud. Alt i alt er Openoffice et fint alternativ som virker rimeligt med Office filer, dog ikke godt med alle filer. - Til hjemmebrug vil det sikkert opfylde dine behov. |
|||||
![]() |
|||||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
||||
Jep sådan er det. Jeg kender mange små genveje i min gamle Office-pakke, så jeg vender som regel tilbage efter at have beundret det nye design på fx Openoffice og Office 2007. ![]() Mvh. Jørgensen |
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||||
Jeg må prøve ad. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Så bliver jeg nok tvunget til at fortsætte med microsoft. Både konen og jeg har mange dokumenter i word og exell. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det er jo lige det. Så jeg mangler stadig at finde den billigste, med exell og word bare. Og så til 3 maskiner. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Der er det billigste jo så TDC med 666,- som anført på side 1, hvis de ellers har tilbud. Fona med 699,- pt, hvis tilbudet gælder endnu og så ellers 742,- incl. forsendelse på www.edbpriser.dk, så der er ikke den store forskel der.
EDIT: det er MS Office Home and Student Edition på dansk. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 02-August-2009 kl. 20:28 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Tdc ligger på 999kr. Fona har jeg ikke set endnu. Jeg synes ikke jeg kunne finde den på edbpriser. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Det ser jo bare godt ud. Jeg har lige set hos fona, der ligger den på 700kr. Men kun i butikkerne, så der må jeg over i morgen. Jeg takker alle som har gidet at hjælpe. |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |