|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
OK! Men det forekommer mig at rygterne om Windows Mails død er overdrevet. I Windows 7 (det Windows-styresystem som kommer okt. 2009 og som flere allerede bruger i en RC1-version) er Windows Mail ikke umiddelbart tilgængeligt, men kan dog aktiveres, hvis man ellers kan finde ud af hvordan. Og jeg kan ikke finde nogen officiel Microsoft-udmelding om, at Windows Mail ophører. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Live mail, er det kun online? Jeg kan bedst li at der er et ikon og så kan jeg gå på. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Der ér et ikon... M.v.h. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Nu har jeg det så inde,. Det er smart at det selv henter alt fra windows mail. Men jeg kan ikke finde en send modtag, som på det gamle. Og i det hele taget kan jeg ikke finde indstillinger. Jeg har heldigvis min gamle bærbare, hvor jeg kan teste det hele. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Når du nede i venstre hjørne klikker på "Post", vil du højere oppe kunne klikke "Tilføj e-mail konto". M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er mest indstillinger, jeg vil gerne have at den tjekker, for ny mail hvert minut. Og send modtag, det er for at tjekke for nye mails. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Da jeg benytter Outlook - og kun Windows Mail til nyhedsgrupper - er jeg ikke sikker, men jeg tror at det sker løbende. M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan se at der i toppen er et punkt som hedder "Synkroniser". Dér klikker man for at sende/modtage. Det kræver dog at der er oprette en mail-konto, for at det er aktivt. M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pk, jeg må prøve mig frem. Lidt underligt at der ikke er et ikon til indstillinger.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er øverst til højre - ved spørgsmålstegnet/hjælp. M.v.h. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så langt så godt, så mangler jeg kun indstillinger. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der var den jo. Tak for hjælpen. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |