|
|
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Velbekomme.... M.v.h. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Nu prøvede jeg at sætte min office pakke 2003, ind på den. Den er lagt ind på 3 maskiner i huset, men den ser ud til at virke på en fjerde. Den kan da opdateres og alt, men nu må jeg se. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Måske bliver en af dine Office-installationer blokeret om nogle dage eller uger. Og måske på den maskine, hvor det er værst. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Nu er den jo så ikke på min gamle bærbare, så det er jo stadig kun på 3 maskiner i husstanden. Jeg kunne ikke finde nogen steder hvor der står at man ikke må slette det på en og sætte det ind på en anden. Men sker der noget, så må jeg jo bare købe den anden. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Så tror jeg ikke, at du får problemer. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
det kommer helt og holdent an på hvad det er for en licens til Office 2003 man har . OEM licenser følger den comp den bliver installeret på og dør maskinen så dør licensen uanset hvad(juridisk!!). Ligesom den heller ikke legalt må flyttes over til en anden maskine. Er det fuld retail pakke (den dyreste løsning!) så må du flytte efter behag. Det står på selve CD/DVD'en hvad det er for en licenstype. (OEM eller RETAIL)
Jeg vil klart anbefale office 2007 hvis man er powerbruger, eller ikke har brugt sådan noget før, men kender man til tidligere udgaver og er ikke så ferm til IT så vil det helt klart blive en udfordring og vil kræve "uddannelse" at finde ud af programmerne igen. Til hjemmebrug vil jeg dog ikke et sekund tøve med at anbefale openoffice. Det er et særdeles fortrinligt program og kan alt det som man som privat hr. jensen kan finde på at bruge af funktioner. Må til gengæld indrømme at jeg er hoppet på webmail fronten i stedet. De mailkonti jeg har, har alle et webbaseret interface, og det er egentlig rigeligt til mig, men det skyldes nok at jeg arbejder på 3 forskellige maskiner(incl mac), så en desktopklient er ikke lige så god for mit vedkommende. (og får faktisk gmail's på 2 yderligere klienter, en ipod touch og en htc magic mobil.) det betyder selvføgelig også at jeg kan tilgå min mail hvor som helst bare der er en internet adgang. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en retailpakke, med cd. Og der står at den på lægges ind på 3 pcér i husstanden. Den kan godt være svær at forstå. Men den er stadig kun på 3, så nu må jeg se. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Hvis du kommer til at bruge MS Office 2003, vil jeg anbefale at du - efter at have opdateret programmet via Microsoft Update - installerer Microsoft Office Compatibility Pack til Word, Excel og PowerPoint 2007-filformater som er nødvendig for at kunne åbne, redigere og gemme de nye filformater, Microsoft har introduceret med MS Office 2007-udgaven.
|
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er hermed gjort. Takker. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvorfor i al vide verden skulle en desktop klient der kører imap være bedre? Det kommr jo helt og holdent an på hvilke funktioner man bruger! som jeg skrev var en imap løsning ikke den bedste for mig og det er simpelthen fordi jeg ikke gider vedligeholde 3 forskellige klienter på 3 forskellige maskiner - blot for at kunne tjekke lidt mail. jeg kører outlook på arbejde med +100 mails indgående om dagen. jeg har ikke det store behov for at sidde og rode med masser af mails udenfor arbejdstiden. :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, jeg forstår.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |