|
Office 2016 nøgle |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
købte min på ebay til 100 kroner. har virket upåklageligt og det er så vidt jeg har forstået fuldt lovligt
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der hersker da godt nok en del usikkerhed her.... "Så vidt jeg forstår", og "Skulle være"..... Er der i det hele taget nogen, som ved noget, med sikkerked?
Redigeret af mnielsen - 08-Juli-2018 kl. 15:34 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en rettelse. Du kan sagtens købe en office 365 licens på ebay, du kan bare ikke bruge din eksisterende mail. Det bliver en eller anden autogenereret mail adresse der bliver knyttet til den. Og det tyder på at de så er et engangsbeløb du kan nøjes med at betale (det står i salgsteksten).
En office 2016 licens kan købes fra ca. €4
|
|
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
@mnielsen - læs op på emnet. Det var blæst op for nok ca 4 år siden hvor Microsoft DK nægtede at udtale sig til div. tech medier. Der var faldet dom i bl.a. tyskland hvor det blev lovligjort at sælge brugte licenser som bla. blev købt ud af konkurbo'er m.m.
Så du kan købe helt lovlige brugte licenser til bl.a office, photoshop, autocad m.m Edit : Hurtig google - en af en række artikler der blev bragt på det tidspunkt: https://www.version2.dk/artikel/microsoft-danmark-droenbillige-windows-pro-licenser-paa-amazon-virker-lille-smule-underligt
Redigeret af kim.t - 08-Juli-2018 kl. 15:40 |
|
|
|
sr7009
Bruger Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 186 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan dem købt på ebay virker på dansk office 2016 ? hvordan skifter jeg lisen ? min er stoppet med at virke :(
|
|
kim.t
Funktioner
Tak(0)
|
skifter sprog ? Du får kun en nøgle. Du skal selv hente software fra microsoft
|
|
|
|
sr7009
Funktioner
Tak(0)
|
hvad så med den jeg har på pc i forvejen ? kan man ikke bare indtaste den nye licens i den ?
|
|
kim.t
Funktioner
Tak(0)
|
det var det jeg gjorde ved min win10 da jeg flyttede sønnens ssd over i en my pc
|
|
|
|
sr7009
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan?
|
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo også overveje om du overhovedet har brug for MS office, eller du i stedet kan klare dig med et af de gratis alternativer, f. eks. Libreoffice:
Den kan i det store og hele det samme som MS pakken, og formaterne er kompatible.
|
|
/Peter
|
|
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også være heldig at finde et års aboonement til Office365 på tilbud. Sidst gav jeg 280 kr inklusiv fragt ved Komplett. Det var så for en licens til 5 personer.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |