Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
bruger udmeldt 23
--
Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
|
Sendt: 28-Januar-2011 kl. 21:43 |
Så ender det nok med, at jeg kopierer over til USB, og skal så derefter se, om jeg kan få skidtet koblet på nettet......
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6694
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 11:23 |
@turbo2: Gør dog som Radiomanden foreslog allerførst - køb en ekstern dvd-brænder. De koster kun 300-400 kr. Det bliver besværligt på andre måder.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
quarkir
Guld medlem
Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1583
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:10 |
Brixen skrev:
@turbo2: Gør dog som Radiomanden foreslog allerførst - køb en ekstern dvd-brænder. De koster kun 300-400 kr. Det bliver besværligt på andre måder. |
Ahh, det ved jeg nu ikke rigtig.
Besværligt at kopiere over på en USB disk og derefter ind på den anden computer ???
|
mvh Jesper \
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams
|
 |
Lubzor
Bruger
Oprettet: 14-September-2009
Point: 158
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:30 |
Som de andre så fint siger det, så kopier indholdet fra cd over til din pc.
Du kan enten bare markere alle filer og hive dem over i en mappe på din harddisk eller usb stick, når de er kopieret over smider du bare dit usb stick eller usb harddisk i din maskine uden drev og starter setup.exe (mener jeg den hedder).
Alternativt kan du bruge MagicISO eller IMGburn til at lave en Iso/Img fil, som du kan mounte med Daemon tools - alle programmer kan bruges gratis og lovligt.
Det er jo også billigere end at gå ud og investere i et eksternt drev, med mindre du selvfølgelig kommer til at bruge sådan et for fremtiden.
Redigeret af Lubzor - 29-Januar-2011 kl. 13:31
|
 |
Brixen
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6694
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:52 |
quarkir skrev:
Brixen skrev:
@turbo2: Gør dog som Radiomanden foreslog allerførst - køb en ekstern dvd-brænder. De koster kun 300-400 kr. Det bliver besværligt på andre måder. | Ahh, det ved jeg nu ikke rigtig.
Besværligt at kopiere over på en USB disk og derefter ind på den anden computer ???
|
Det synes jeg, hvis Works pakken er på fx 5 cd'er i stedet for én dvd.
|
Venlig hilsen KB
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:54 |
Brixen skrev:
Det synes jeg, hvis Works pakken er på fx 5 cd'er i stedet for én dvd. |
Mon dog, selv Office pakken kan være på en CD.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19834
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 14:08 |
turbo2 skrev:
Så ender det nok med, at jeg kopierer over til USB, og skal så derefter se, om jeg kan få skidtet koblet på nettet...... |
HVorfor skal den på nettet? Kopier dine isntallationsskiver over på en USB, kopier herfeter filerne ind på harddisken på den computer du skal installere på. Så går det lynhurtigt og har du brug for at installere flere komponenter fra officepakken, end dem du vælger i dag, er det hele klar til brug. Klaus
|
|
 |
Infinity
Guld medlem
Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 14:40 |
KlausDM skrev:
HVorfor skal den på nettet?
|
Det er a klogt nok lige at gå på nettet og få de seneste opdateringer/Servicepacks!
|
mvh Infinity
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 14:58 |
Infinity skrev:
Det er a klogt nok lige at gå på nettet og få de seneste opdateringer/Servicepacks! |
Hvis computeren ikke er på nettet i forvejen er der ikke meget at vinde ved at opdatere. Klaus
|
|
 |
Spinks
Junior bruger
Oprettet: 30-November-2004
Sted: Hinnerup
Point: 47
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 16:17 |
KlausDM skrev:
Er Office 2007 tilgængelig som download fra Microsoft?
Klaus
|
Her er MS egen beskrivelse af hvordan man installerer til netbook!
|
 |
bruger udmeldt 23
--
Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 18:21 |
Jeg takker for hjælpen - fandt Office-pakken, som jeg havde købt, og så, at jeg har været blind på det ene øje, og ikke kunne se med det andet - JEG  !!! Foran på pakken står der højt og larmende:
"ER DER IKKE CD- DVD-DREV PÆÅ DIN PC? Køb dette produkt, og brug den vedlagte produktnøgle til at aktivere."
Nå, men næste problem bliver så at få skidtet på nettet - aktiveringen kræver jo en forbindelse til Microsoft...
Nyt problem er så opstået: Den er ifølge brugsforvildningen ikke kompatibel med kabel-modem!
Kan ikke få linket til manualen til at virke.
PC'en er en Lenovo S10-2
Redigeret af turbo2 - 29-Januar-2011 kl. 18:23
|
 |
KlausDM
Platin medlem
|
Sendt: 29-Januar-2011 kl. 18:28 |
turbo2 skrev:
Nyt problem er så opstået: Den er ifølge brugsforvildningen ikke kompatibel med kabel-modem! |
Du skal vel også bare på et almindeligt netvæk? Klaus
|
|
 |