|
Office program |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Forfattermæssige ting, har jeg absolut ikke interesse i at ligge ud i skyen. Det tror jeg andre vil være enig med mig i. Tekstbehandling er personlig lige indtil det evt. er "trykt".
Så Word er en vigtig ting. Men hvad med manglen på mailprogram med de nye Windows computere?
|
||
![]() |
||
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1234 |
|
Der er vidst heller ikke mange der bruger et malpropres privat i dag det meste foregårs via webmail eller telefoner/pads.
Hvis du vil have et, så kig på Mozilla thunderbird - det fungerer ganske glimrende (selv mine forældre kan finde ud af det). /ask |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
|
Jeg synes nu det er fint med et mail program, fremfor at skulle logge på sin webmail.
Benytter mail eller mailbox på min telefon, tablet og computer |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
|
Lige netop - med et mailprogram kan man samle alle sine mailadresser i ét. Jeg ved ikke, hvad grunden er hvorfor Microsoft har fjernet Windows Live Mail - men det skal man måske også betale særskilt for nu?
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Man kan da downloade Windows live mail også til Win 8. Men jeg bruger ikke Windows computere ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Apropos stenalderen
![]() |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Fjernet? Den er da hvor den altid har været. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Selv jeg kan finde ud af det og det tager kun ganske få minutter at putte alle data over på din nyecomputer, hvis du skifter. Klaus |
||
![]() |
||
|
kopiering fra gammel computer lykkedes - nu overført til ny computer. Redigeret af tonice25 - 23-August-2013 kl. 09:06 |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
og der har aldrig været andre mailprogrammer end Outlook i Office (den rigtige og ikke starter, i starter betaler du stadig ikke for Live Mail!) live mail har kun været en del af deres essential værktøjer som man bare downloader gratis. Men Thunderbird er ganske udmærket til at håndtere mange forskellige konti hvis man er til den slags.
Men office 2013 home and student koster nu 900 som en ren licens, hvilket så er uden Outlook, men til gengæld med Onenote. |
||
![]() |
||
|
Officielt, kan der ikke hentes nye versioner af Windows Live Mail - jeg har fået tilpasset kopi af 2011-version på en Windows 8 computer.
Men Mozilla thunderbird ser mere enkel ud - det er nok den der skal anvendes på sigt. Man skal sammenligne prisen for Office 2013 med prisen for computer og så er altså Office 2013 for dyr.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |